sobota 12. března 2016

Vypotřebováno POČTYŘIADVACÁTÉ

AHOJ, AHOJ,


 To to letí, už zase sepisuji vypotřebované produkty.
Dnes jich je tady zase hafec, ale je to tím, že mám nyní extrémně suchou a citlivou pokožku a proto se musím mazat o 106. Navíc stále něco zkouším a průběžně mi to dochází.

Nebudu se dlouze rozepisovat vrhneme se na to.




Balea sprchový gel z limitované zimní edice byl takový průměrný, dobře pěnil, ale rychle ubýval.


Gel na vlasy jsem vypotřebovala z poloviny, o tu druhou se zasadil můj muž a já i on jsme si ho pochvalovali.


Tělové tonující tělové mléko Balea bylo moc prima, psala jsem na něj samostatnou recenzi.


Pleťová maska s drobnými částečkami zprvu byla super, ale poté mi dost dráždila pleť, ale přes to jsem jí vypotřebovala. Více se dozvíte Zde.


Perníčkový sprchový Ziaja byl naprosto parádní, nádherně voněl, skvěle pěnil a k pokožce byl velice šetrný, více v samostatné recenzi.


Tělový sprej od Avonu byl prima, voněl příjemně ovocně, toto je zrovna vůně manga a granátového jablka.


Tělový peeling z řady Luxury Balea byl moc prima, příjemně exoticky voněl po koření.


Gel na holení Balea si kupuji stále dokola a tuto variantu mám asi nejraději.


Konopnou mast proti ekzému jsem měla velice ráda, byla příjemně hutná a dobře si s vyrážkou poradila.


Odlakovač na nehty Cien má praktický dávkovač a jako odlakovač je dobrý.


Pleťový peeling od Synergenu jsem měla moc ráda, byl příjemný, takový šetrný a dobře pleť vyčistil.


Peeling na ruce od Avonu s bambuckým máslem jsem sice dopotřebovala, ale příliš jsem si ho neoblíbila, byl příliš silný a drsný. Ale příjemně voněl.


Retro balení krémíku na ruce, alespoň tak jsem tento krém já používala, ale ke konci nepříjemně začal zavánět, proto jsem ho ani nedopotřebovala.


Toto tělové máslo od značky Yves rocher bylo naprosto parádní, opět jsem na něj psala samostatnou recenzi.recenzi.


Sůl do koupele od značky The Body Shop jsem dostala, vypotřebovala jsem jí celkem rychle, ale to je tím, že v zimě dávám přednost koupeli. Krásně voněla, hůř se rozpouštěla a krásně zabarvila vodu do červena, opět je na jí samostatná recenze. .


A opět je tady řada Luxury Balea, tento krém s vůní vanilky a pačuli měl krásné a praktické balení, ale byl příliš málo hydratační a na mě moc tekutý.


Tento oční krém z německého Lidlu Cien s granátovým jablkem byl naprosto parádní.


Ano pomalu jsem dopotřebovala čtyři mazátka na rty.


Bione konopný byl moc prima, ale na příliš velký.
Za to vánoční edice od Yves rocher se velice vydařila.


Ano jeden z těchto dvou balzámků nemohu doporučit, oba zabarvovaly rty, což já nemám ráda a celé se mi po krátkém používání zlomily. :-(


Vypálila jsem i tři obyčejné svíčky, dvě ot Ťamanů a jednu z Ikea.


Došlo i na vosky.


Candy cane lane je takový vánoční vosk, příjemně sladký lehce kořeněný.


Christmas cookie je báječný sladký vosk, který evokuje pečení sušenek, moc povedený.


Moonlight je novinkový vosk, který voní tak intenzivně, ale né nijak vlezle, voní lehce pánsky.


Toto je můj favorit vosk Icicles je jedním z mých nejoblíbenějších vosků vůbec.


Vlhčené ubrousky a čajové svíčky tady samozřejmě nemohou chybět.


No ano opět ujíždím na džusích, tentokrát je to mix, 2x pomeranč, 1x ananas a 1x jablko.
Nejlepší je ten pomeranč.


Tak a jsme konečně u konce.

Vím, že je toho hodně, ale chtěla jsem Vám ukázat vše.
Ale tentokrát musíte uznat, že jsou tam jen dva sprchové gely. :-)) se lepším.

No a co Vy, co nejčastěji spotřebováváte Vy??

Předem děkuji za Vaše komentáře.

Přeji Vám příjemný a pohodový den.

E.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Tímto Ti moc děkuji za návštěvu a čtení tohoto blogu! ♥ Můj blog můžeš sledovat i na další sociálních sítích, jako je  FBInstagram , kde jsem také aktivní. V případě jakéhokoli dotazu mě neváhej kontaktovat na e-mailu: eriuchytilova@gmail.com . Ještě jednou Ti děkuji a přeji krásný a pohodový den!

#OBLÍBENCI za březen - march 2024

  AHOJ HOLKY, přeji krásný pátek a moc tě vítám u mých oblíbenců za březen, což je nejen první jarní měsíc, ale taky můj narozen...