středa 10. února 2016

Perníčkové opojení


AHOJ, AHOJ, 


Moji milí dnes bych Vám velice ráda představila PERNÍČKOVÝ SPRCHOVÝ GEL OD ZNAČKY ZAIJA, který je z vánoční speciální edice a je naprosto PECKOVÝ.

Od této značky jsem již jeden sprchový gel a to olivový měla a byla jsem s ním velmi spokojená, ale toto je něco NAPROSTO PARÁDNÍHO. 

No musím se o to s Vámi podělit. :-)


Tento sprchový gel krásně pění, dobře myje, nevysušuje a co je na něm to NEJELEPŠÍ  je ta BÁJEČNÁ VŮĚNĚ. 
Zcela jasně v něm cítíte směs koření, perníčkového koření, čili: zázvor, hřebíček, skořice, badyán, mletý pepř, vanilka a v neposlední řadě taky muškátového oříšku a nového koření.

Vůně nepopsatelně krásná a příjemná.


Tento gel se dal okolo Vánoc sehnat 250ml produktu za 50Kč.
Bohužel nyní už na e-shopu není, ale možná by se dal sehnat v kamenných prodejnách, tam jsem nepátrala.
Je báječný, takový teplý, prostě značka ideál pro chladné zimní období a dny.
Škoda, že jsem si jich nevzala více.
Měli dokonce celou řadu, tělové mléko, snad i pěnu do koupele, kdybych tuto nádheru předvídala, tak bych vše brala. :-))


No a co říkáte Vy moji milí na kosmetickou značku Zaija a na tyto vánoční a kořeněné vůně?
Líbí se Vám, nebo dáváte přednost svěžejším třeba citrusovějším vůním?

Budu ráda za komentáře.

Mějte krásný a úspěšný den.

papa Vaše E.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Tímto Ti moc děkuji za návštěvu a čtení tohoto blogu! ♥ Můj blog můžeš sledovat i na další sociálních sítích, jako je  FBInstagram , kde jsem také aktivní. V případě jakéhokoli dotazu mě neváhej kontaktovat na e-mailu: eriuchytilova@gmail.com . Ještě jednou Ti děkuji a přeji krásný a pohodový den!

Je mi ČTYŘICET

  AHOJ HOLKY, v prvé řadě přeji hezké VELIKONOČNÍ PONDĚLÍ.  na blogu jsem našla článek s názvem "je mi pětatřicet", tak jsem se ne...