úterý 9. února 2016

Jahodová sůl do koupele :-)





AHOJ, AHOJ,

Vítám Vás u dnešního lazebnického článku, který je převážně o barvách a o vůních.
Inu pustíme se hnedle do toho.

Jedná se tedy o hrubozrnnou koupelovou sůl s vůní jahůdek.
Voní naprosto božsky a také krásně zabarví koupelovou vodu. Jak vidíte.


Obecně vzato výrobky od značky The Body Shop jsou velice povedené.
Jsou velice dobře parfémované, ale co já mám zkušenost, tak jsou takové přírodní a nejedná se o žádnou chemickou parfemaci.



Musím říct, že lázně a vany si dopřávám převážně v chladném období, což je zima a podzim, jinak spíše preferuji sprchu.
Ale tento produkt si mě  naprosto získal, a rozhodně mám v plánu si ho pořídit znovu. Možná v jiné vůni.


A co Vy, rádi si dávíte koupele?
 A máte rádi kosmetickou značku The Body Shop?

Přeji Vám krásný a pohodový den.

E.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Tímto Ti moc děkuji za návštěvu a čtení tohoto blogu! ♥ Můj blog můžeš sledovat i na další sociálních sítích, jako je  FBInstagram , kde jsem také aktivní. V případě jakéhokoli dotazu mě neváhej kontaktovat na e-mailu: eriuchytilova@gmail.com . Ještě jednou Ti děkuji a přeji krásný a pohodový den!

#Shopping2024 XIII.

  AHOJ HOLKY,  hezký začátek, nového pracovního týdne přeji, zároveň a moc tě vítám u nákupů.  Začnu tedy narozeninovým dárkem pro DM., kter...