středa 13. ledna 2016

Diamantová minerální pleťová maska

 

AHOJ, AHOJ,

 
 Vítám Vás u dnešního článku, který bude recenzí na pleťovou masku od Freemana.
Masky od této kosmetické značky mám velmi ráda a často je používám.
Jsou sice dražší, ale jsou moc dobré.

 
Jedná se tedy o diamantovou minerální oplachující masku.
Obsahuje přírodní rostlinné přísady.
Hloubkově čistí pleť díky vysokému obsahu antioxidantů.
Odstraňuje z pokožky přebytečný maz, ale zároveň pokožku nevysušuje.
 



Konzistence je velice hutná, vůně je taková nenápadná, ale příjemná.
Dobře se nanáší, dobře se do pokožky vstřebává, dobře zasychá a obsahuje mikroskopické částečky, které na pleti působí jako velice příjemný peeling.
 
Moc ráda tuto masku používám.
 

 
Po použití je moje pleť příjemně rozzářená a vyčištěná a co obzvláště oceňuji, je to, že nevysušuje pokožku a nestahuje ji.

 
 
 
Jak říkám tato maska stojí za zmínku, proto Vám jí ráda doporučím.
 
A co říkáte na pleťové masky Vy? Používáte je, máte nějaké oblíbené??
 
Budu ráda za Vaše tipy.
 
Krásný a pohodový den Vám přeji.
 
papa E.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Tímto Ti moc děkuji za návštěvu a čtení tohoto blogu! ♥ Můj blog můžeš sledovat i na další sociálních sítích, jako je  FBInstagram , kde jsem také aktivní. V případě jakéhokoli dotazu mě neváhej kontaktovat na e-mailu: eriuchytilova@gmail.com . Ještě jednou Ti děkuji a přeji krásný a pohodový den!

Je mi ČTYŘICET

  AHOJ HOLKY, v prvé řadě přeji hezké VELIKONOČNÍ PONDĚLÍ.  na blogu jsem našla článek s názvem "je mi pětatřicet", tak jsem se ne...