sobota 14. ledna 2017

Vypotřebováno za měsíc prosinec 2016


AHOJ, AHOJ,

 Moc Vás vítám u dalších spotřebovanců, měsíc se s měsícem sešel a je to tady zase.
Inu vrhneme se na to.


  • Šampon z limitované edice Balea s vanilkou a malinou byl moc prima, dobře pěnil, dobře myl a navíc krásně voněl. Moje hodnocení je proto kladné a dávám mu 7/10.
  • Maska na vlasy Loreal professionnel byla skvělá, krásně vlasy vyživila, dobře je hydratovala, vlasy po ní byly lesklé, jen se hůř vymývala, ale moje hodnocení je 9/10.


  • Toto duo na vlasy bylo super, kupovala jsem ho v jedné akci a šampon dobře pěnil, skvěle myl, krásně nechal vlasy lesklé a vyživené a i s kondicionérem jsem byla velice spokojená, obecně mám ráda tyto produkty od značky Yves Rocher, psala jsem i recenzi ZDE, takže moje hodnocení je 9/10.


  • A jsme opět u limitované edice, tento sprchový gel s tělovou emulzí nádherně voněl po malinách a krásně splnil vše co má, takže dobře pěnil a dobře hydratoval navíc produkty vydrželi opravdu dlouho a pokud se divíte, proč je tady jen jeden sprchový gel, tak je to tím, že jsem konečně začala sprchovými gely šetřit a používám houbičku od The Body shopu. Moje hodnocení za toto duo je proto 8,5/10.


  • Micelární voda od značky Yves Rocher byla pro mě novinkou, byla na smíšenou pleť, používala jsem jí i na konci léta a dopotřebovala jsem ji nyní, měla super aplikátorek a byla jsem s ní velice spokojená. Více v samostatné recenzi ZDE. Moje hodnocení je 9/10.
  • Pěna do koupele Balea perly byla příjemná, byla velice krémová, krásně jemně voněla a celkově jsem s ní byla velice spokojená. Moje hodnocení je 9/10.



  • Hydratační masku od Yves Rocher jsem již měla a byla moc dobrá, krásně se vstřebala, dala se použít i na noc a krásně pleť vyživila a napapkala, proto je moje hodnocení 9,5/10.
  • Maska proti černým tečkám od Avonu je mojí letitou stálicí, je skutečně černá, zasychá do šeda a krásně pleť zbaví mastnoty, dobře vyčistí pory a více jsem o ní psala v samostatné recenzi ZDE. Moje hodnocení je 10/10.


  • Pleťový čistič od Avonu z řady Nutraeffects byl naprosto skvělý, byl pěnivý, pumpička skvěle fungovala a vydržel mi velice dlouho. Moje hdnocení je 9/10.
  • Rexona deodorant je moje stálice, takže kupuji stále dokola, proto je moje hodnocení 9,5/10.


  • Balea lak na vlasy si kupuji stále dokola a prostě mi vyhovuje, vydrží dlouho a moje vlasy dobře zafixuje, ikdyž je docela slepí, ale ráda ho za tu nízkou cenu kupuji. Moje hodnocení je 8/10.
  • Playboy vůní jsem dostala od mojí pravidelné čtenářky Janičky, kterou tímto zdravím, moc mi voněla a voněla i okolí, takže moje hodnocení je 9/10.


  • Můj muž spotřeboval také Balea deodorant ve spreji, který pravidelně používá.
  • Také dopotřeboval i Balea pěnu na holení, kterou ovšem střídá, nyní má Niveu, tak uvidíme změnu, každopádně dám vědět.



  • No a dostáváme se do sekvence domácnosti, kde jsme spotřebovali jednak balení papírových kapesníčků a také osvěžovač na toaletu, vše z DMka mého oblíbeného.


  • Také padla jedna šťáva YO, kterou výhradně pije můj muž a také lahvinka skvělého suchého Prosecca, nebo respektive jedna padla na Štědrý den a druhá na Silvestra, ale tu jsme nechali u známých.


  • Co by to bylo za spotřebovance, kdyby tady nebyly obaly o kapesníčků, odličovacích tamponků, také pak od kapiček proti kašli, se kterým jsem bojovala.


  • No a jsme u konce a proto jsou tady vosk YC.


  • Vosk Red Rasberry byl velice příjemný, ovocný a docela silný, ano vím, maličko netypické, ale vánoční vosky jsem skutečně nestihla koupit ani objednat a i díky tomu, že v naší milé květinovce se vyměnila majitelka a ta YC vosky nemá. :-(, takže jsem v tuto chvíli odkázaná buď to na e-shop nebo na cestu po práci do Štěpánské.


  • Vosk Back Codonut byl super, již jsem ho v minulosti měla a voní skvěle, teple a tak smyslně. Rozhodně za sebe mohu doporučit.


  • No a jediný rádo-by vánoční vosk je tady Vanilla Cupcake je super, voní po skutečné vanilce, pečení sladkého a byl naprosto skvělý.


Když jsem jednu krásnou slunnou sobotu fotila tento článek, tak mě můj draný muž ležící na posteli vyfotil a říkal, že je to dokumentace článku, no co k tomu více dodat, vlasy v culíku, nenalíčená a v domácím úboru. :-))



Tak to jsou produkty, které jsem dopotřebovala v měsíci prosinci 2016.

Přeji Vám krásný a pohodový den.

papa Vaše E.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Tímto Ti moc děkuji za návštěvu a čtení tohoto blogu! ♥ Můj blog můžeš sledovat i na další sociálních sítích, jako je  FBInstagram , kde jsem také aktivní. V případě jakéhokoli dotazu mě neváhej kontaktovat na e-mailu: eriuchytilova@gmail.com . Ještě jednou Ti děkuji a přeji krásný a pohodový den!

#OBLÍBENCI za březen - march 2024

  AHOJ HOLKY, přeji krásný pátek a moc tě vítám u mých oblíbenců za březen, což je nejen první jarní měsíc, ale taky můj narozen...