sobota 24. září 2016

Čistící micelární voda 2v1


AHOJ, AHOJ,


Moc Vás vítám u další recenze, tentokrát to bude o odličování a čistění pleti.
Tuto micelární vodu jsem kupovala tuším, že v nějaké akci a rozhodně jsem neprohloupila.

Je super, krásně mi odlíčí make-up, neštípe v očích, oční make-up také zvládne, ikdyž já ho nyní nemám nějak výrazný, ale má super texturu a super vlastnosti.


Navíc má parádní pumpičku, čili aplikátorek, kterým dobře dostanete ven produkt na vatový tamponek.


Jedná se tedy o čistící micelární vody 2v1 pro smíšenu až mastnou pleť, což se obzvlášť v létě hodilo, ale nijak voda nevysušovala a nestahovala.
Micelární voda opravdu skvěle vyčistil, odlíčila a krásně zjemnila pokožku pleti.
Nemůžu jí téměř nic vytknout, jen, že maličko ubývala.


Je ideální na odličování make-upu, nebo na ranní čištění pleti, nebo na jemní čištění, prostě super produkt za rozumnou cenu.
Už se koukám po další variantě na zimu.
Také to máte tak, že na léto máte jiné produkty a na léto tak odlišné?
V létě se pleť mastí a v zimě naopak potřebuje tolik hydratace.


Pokud máte zkušenosti s touto kosmetickou značkou, tak budu moc ráda, když mi dáte vědět.

Přeji krásný a pohodový den.

papa Vaše E.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Tímto Ti moc děkuji za návštěvu a čtení tohoto blogu! ♥ Můj blog můžeš sledovat i na další sociálních sítích, jako je  FBInstagram , kde jsem také aktivní. V případě jakéhokoli dotazu mě neváhej kontaktovat na e-mailu: eriuchytilova@gmail.com . Ještě jednou Ti děkuji a přeji krásný a pohodový den!

#Shopping2024 X.

AHOJ HOLKY,  krásné jarní odpoledne přeji, a moc vás vítám u nákupů.  Toto je prosím pěkně má první objednávka na Hebe. To, že tato značk...