pondělí 15. června 2015

No skok v DM drogerii...

 
 
 

AHOJ, AHOJ,

 
 Vítám Vás u prvních květnových nákupů.
 
Zašla jsem si jen tak do DM drogerii, protože mi doslova nedaly spát nové limitky.
 
 
Ano takto krásná modrá limitka Alverde s puntíky.
 

 
Bohužel na mě čekala docela rozebraná a nic mě neoslovilo natolik, abych nějaký produkt odnesla.

 
Konečně jsem viděla i štětce od Essence.

 
Nějaké bonbon Dermacol paletky, které, co já vím, nejsou nic moc.

 
Ale pojďme k mým nákupům.
Klasicky začnu domácností.



Bavlněné odličovací tamponky jsou u mě již standardem a došly nám papírové kapesníky, tak jsem si vzala toto menší balení, protože velké jsem nenašla.
 

 
Vlhčené ubrousky také pomalu docházejí. Střídám tuto světle modrou variantu se světle zelenou.
Oboje jsou moc fajn.

 
Modrá aviváž Lenor mi téměř došla, tak jsem potřebovala další, nyní jsem dala přednost této žluté, která také velice příjemně voní. A deodorant na wc nesmí chybět.

 
A už jsme se přiblížili k produktům přímo pro mě. Opět jsem neodolala a utrácela.

 
Poprvé jsem v regálu nalezla tělové máslo s vůní lískového oříšku od značky Balea. Znám to kakaové, které mám velice ráda.

 
Oceňuji krásné balení a naprosto úžasnou vůni.

 
Jedná se tedy o tělové máslo s vůní lískových oříšků pro suchou pokožku.
Konzistence klasická máslovitá.

 
Konečně i já jsem si mohla pořídit "retro plechovku" Balea. Jedná se tedy o krém s vůní maliny o obsahu 30ml.

 
Má krásné balení, překvapivě od minulé edice jde snadno otevřít a opravdu úžasně voní. Jak víte, tak já malinovou a kokosovou vůni opravdu mohu.

 
Balení je takové klasické "alá niviea".



Šamponů není nikdy dost a nyní jsem si vzala tento Balea Sensitive. Uvidíme, jaký bude.
 
Měli tam i vanilkový a meruňkový, což si myslím, že je novinka, ale měli bohužel jen kondicioner.
 
 

 
S mazadly na tělo se mi dnes roztrhl pytel, ale tuto limitovanou edici jsem tam nemohla nechat.

 
Krásné balení tělové emulze s mandlovým a ořechovým olejem.
Příjemně voní a uvidíme, jak bude hydratovat a jak se bude vstřebávat.

 
Jelikož  mi dochází krém na ruce, který s sebou nosím v kabelce, tak jsem nechtěla nic ponechat náhodě a vybrala jsem si tento Krém - Masku na ruce s vůní makadamiového ořechu.

 
Tento krém jsem měla již v provedení pro chodidla a byla jsem s ním velice spokojená, proto jsem si ho vzala.

 
No a poslední a největší radost mých nákupů je tedy.

 
U stojanu Essence jsem objevila jejich novu limitku brit - tea.

 
No řekněte, nechali byste tam růžičkovou tvářenku, která vypadá tak nádherně...:-))

 
Ostatní produkty mě příliš neoslovily, ale jakmile jsem spatřila ji, musela být muje.
 
Mám ji v odstínu 01 Tea - Riffic garden party.

 
Jen bych ráda podotkla, že jsem byla v jiném DMku, protože do mého, kam pravidelně chodím, není stojan Essence a většinou jsou limitky vybrané, tak jsem si zajela do OC Metropole Zličín.

 
Tak, to byly moje nákupy, budu ráda za Vaše ohlasy.
Tipy a rady.
 
Krásný a pohodový den přeji.
 
papa E.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Tímto Ti moc děkuji za návštěvu a čtení tohoto blogu! ♥ Můj blog můžeš sledovat i na další sociálních sítích, jako je  FBInstagram , kde jsem také aktivní. V případě jakéhokoli dotazu mě neváhej kontaktovat na e-mailu: eriuchytilova@gmail.com . Ještě jednou Ti děkuji a přeji krásný a pohodový den!

#OBLÍBENCI za březen - march 2024

  AHOJ HOLKY, přeji krásný pátek a moc tě vítám u mých oblíbenců za březen, což je nejen první jarní měsíc, ale taky můj narozen...