sobota 13. prosince 2014

Body Butter Kakao - Balea



AHOJ, AHOJ,

 
Já své tělo nejraději hydratuji tělovými másly.

 
Toto tělové máslo je značky BALEA BDY BUTTER KAKAO pro suchou pokožku.
 
 

 
Je ho 200ml a stojí 75Kč.
 
Toto máslo mě naprosto dostalo.
 
V pozitivním slova smyslu. Musím podotknout, že tělová mléka od Balea patří k těm slabším produktům a u mě rozhodně nebodují.

 
Toto máslo je tak dobré, že jedno mám téměř dopotřebované, ale mám další do zásoby.
 
Musím přiznat, že mi vyhovuje více než tělové máslo z Lidlu od CIEN.

 
Má krásně hutnou, leč příjemně roztíratelnou konzistenci a překvapila mě bílá barva.

 
Hutné složení, naprosto úchvatná vůně po kakau. :-))
 



Naprosto báječně se roztírá, skvěle hydratuje a co je na tom to nejlepší báječně se vsakuje, nemusíte se bát nepříjemného pocitu vsakování či ulepkaného oblečení, toto se Vám u tohoto výrobku nestane. :-))



Pokožka ihned po natření :-)


 
Za mě je tento produkt skutečným objevem.
 
SKVĚLÁ HYDRATACE
PARÁDNÍ KONZISTENCE
A NAPROSTO FANTASTICKÁ VŮNĚ
 
 
ZA MĚ PROSTĚ JEDNIČKA MEZI TĚLOVÝMI MÁSLY.
 
 
 Zajímalo by mě, jestli máte také tak rádi másla nebo preferujete tělové krémy?
 
 
Přeji Vám krásný den.
 
 
papa E.
 
 
 
 

Žádné komentáře:

Okomentovat

Tímto Ti moc děkuji za návštěvu a čtení tohoto blogu! ♥ Můj blog můžeš sledovat i na další sociálních sítích, jako je  FBInstagram , kde jsem také aktivní. V případě jakéhokoli dotazu mě neváhej kontaktovat na e-mailu: eriuchytilova@gmail.com . Ještě jednou Ti děkuji a přeji krásný a pohodový den!

#Recenze- Huda beauty mascara

AHOJ HOLKY,  moc vás vítám u dnešní recenze. Tuto řasenku od HUDA BEUTY LEGIT LASHES   mám doma od loňska. Je to miniaturka, ale ...