čtvrtek 5. února 2015

Moje nová kosmetická tašticka.............

 

AHOJ, AHOJ,

 
 ráda bych Vám představila moji novou kosmetickou taštičku, kterou s sebou nosím každý den.
A dále bych Vám ráda představila její obsah.
 
 
 
Malé nahlédnutí.



 
Fialová taštička je dárek od maminky a je to od avonu. Je tam spousta produktů.
 
 

 
Tady vidíte, co všechno s sebou nosím každičký den.
Jak praktické, kosmetické a i pečující produkty.

Toto je opravdu velmi praktické a pro mě i velice osobní.
Jednoduché nůžky jsou od mého otce, mezizubní kartáčky z DM jsou praktické a vždy se hodí a nožík je po mém dědečkovi...a i proto ho s sebou nosím.

 
Tuto dřevěnou propisku nebo pero jsem dostala od mé maminky mlčky v ráno před mou maturitou a bylo jím podepsáno mnoho zásadních dokumentů. Třeba napsaná maturitní práce, poté přijímací proces na VŠ, seminární práce, smlouvy různého charakteru, koaliční smlouva.................je to pro mně velice důležitý artefakt.

 
Korektor tyčinkového typu v nejsvětlejším odstínu od Avonu řeší každou neplechu na obličeji.

 
Je maličko do oranžova, ale když ho zapracujete do pleti, tak se krásně přizpůsobí a výborně drží.

 
Nesmí chybět dezinfekční gel od Balea Dm, poté Essence maatt pudr, kterým se občas díky štětci
přizpůsobím pleť.
Poté moje oblíbená nude rtěnka
Další lesk od Essence který je fajn a poslední je balzám na rty od Balea s vůní jablka, který mi maximálně vyhovuje. Je hydratační a pěkně voní.
 
 

 
Zajímalo by mě, co s sebou nosíte Vy ve své kabelce, tašce, batohu nebo psaníčku.
 
Krásný den.
 
papa E.


Žádné komentáře:

Okomentovat

Tímto Ti moc děkuji za návštěvu a čtení tohoto blogu! ♥ Můj blog můžeš sledovat i na další sociálních sítích, jako je  FBInstagram , kde jsem také aktivní. V případě jakéhokoli dotazu mě neváhej kontaktovat na e-mailu: eriuchytilova@gmail.com . Ještě jednou Ti děkuji a přeji krásný a pohodový den!

#OBLÍBENCI za březen - march 2024

  AHOJ HOLKY, přeji krásný pátek a moc tě vítám u mých oblíbenců za březen, což je nejen první jarní měsíc, ale taky můj narozen...