sobota 3. března 2018

A takový byl měsíc únor 2018


AHOJ, AHOJ,

Moc Vás vítám u dnešního článku u již tradičního shrnutí předešlého měsíce a tentokrát je to měsíc únor 2018. 
Měsíc únor začal jak jinak než pracovně a také mi dorazil balíček s Glam Glow maskami, sice jsou to jen 15ti ml baleníčka, ale už se na ně opravdu moc a moc těším. 


A jelikož už se cítím mnohem mnohem lépe jak po zdravotní stránce tak i po osobní a psychické, tak jsme si s manželem zašli na skleničku za kamarády popovídat a večer se vydařil, ostatně s nimi to ani jinak ani nejde. 😃



Nové nehtíky nesmí chybět, tentokrát jsem šla na obnovu manikúry opět po měsíci, tak dlouho mi nehýtky vydrží, paní je skutečně moc šikovná a precizní. 


A první sobotu v únoru jsme si zašli no nový film s Tondou Blaníkem Prezident Blaník.
Film se nám líbil a bylo narváno. 


Ano já vím jsem úchylná a na svůj věk se to ke mě už nehodí, ale já tyto ponožky prostě zbožňuju, nejen, že jsou super příjemný a teplý, ale také krásný. 💗


No a nedalo nám to a byli jsme si i o víkendu zajezdit na Černé Hoře a vyšlo počasí přímo na jedničku 😇





No není ta naše Izinka roztomilá a sladká, kdo by ji nemohl mít rád. 🙀


Nové povlečení z e-shopu Lidlu vč. prostěradla, jo nedivte se, s námi v posteli spí i tři plyšáci. 😍


Ovoce v práci jako svačinka nesmí chybět. 


Když jsem jela za kamarádem na Hradčanskou pořídit si roční MHD kupon, tak jsem zašla do tamního Dmka a vzala si tento pěkný krém na ruce, snad bude dobře mazat. 


A sedmého února slaví svátek všechny Veroniky, tím všem přeji vše nej k jejich svátku, tak jsme podarovali i tu naši Véru - kadeřnici a kamarádku mého muže kytičkou a malinkatou sladkostí. 😇


Jelikož první týden v únoru mrzlo, tak bylo třeba se posilnit teplým a vydatným jídlem. Toto je Boršť. 


A koprová omáčka s vejci, moc jsme si pochutnali. 


Když jsem byla v DMku tak jsem si všimla, že Nivea má nové micelární šampony. 


Nutná dávka ovoce a vitamínů v pracovním procesu 😘


Před svátkem sv. Valentýna byly všude slevy, tak jsem jich jak se patří využila. 


A také jsem ulovila u místních Vietnamců tyto super aviváže Softlan, sice nebyly zrovna nejlevnější, ale když je všichni tak chválí....proč ne, jsem na ně zvědavá. 


A máme tady další svátek v podobě rudé růže pro naši milou paní Boženku. 


Po domácku oděná, v domácí soupravě a také v nových bačkůrkách od táty. Díky tati. 👍


Ve svačinkách jsme v práci pokračovali i nadále. 


Já vím nevypadá to příliš vábně, ale gyros byl moc dobrej. 


A i v únoru jsem dost času strávila v lékařských čekárnách. 😓


Jedno selfie nesmí chybět. 


Ano další kosmetický úlovek jsem získala, navíc za super cenu. 


Tato růžová rtěnka se mi bude báječně hodit k letním šatičkám a také plavkám, prostě Estee Lauder za super cenu neodoláte. 


No a i v Praze napadlo malinkato sněhu, ale nevydržel, sluníčko ho sundalo. 


A také jsem se byla nechat zkrášlit v našem milém salonu Kadeřnictví pánské a dámské v Košířích. 


A moje kadeřnice Gábinka mě krásně ostříhala a vyfoukala, už to chtělo zkrátit, měla jsem to dlouhé a konečky ošklivé. 


No a voalá výsledek je zde. 


A taky jsme byli na super obídku ... na 4 chodovém degustačním menu. 



No a když byla příležitost, tak jsem si zašla na moji oblíbenou snídani k Mekáči. 


No a zašli jsme si také na sýrové fondue. 😋


A v Máji čili v Tescu měli akci na tyto světélka za 80 Kč tak jsem si hned jedny vzala. Jsou super a všichni je mají tak proč né já. 😍


A už máme zase březen a mě čekají narozeniny. 

Mějte krásný víkend a snad jste si i Vy únor 2018 užili. 💚

papa Vaše E.



Žádné komentáře:

Okomentovat

Tímto Ti moc děkuji za návštěvu a čtení tohoto blogu! ♥ Můj blog můžeš sledovat i na další sociálních sítích, jako je  FBInstagram , kde jsem také aktivní. V případě jakéhokoli dotazu mě neváhej kontaktovat na e-mailu: eriuchytilova@gmail.com . Ještě jednou Ti děkuji a přeji krásný a pohodový den!

#Recenze - Ziaja toner 👍 // Isana odličovač 👍👎

AHOJ HOLKY,  krásný PÁTEK přeji, a vítám Tě u dnešní rovnou dvojité recenze. Oba produkty jsou z Rossmanna, pořízeno na Rohlíku.  Začnu t...