sobota 3. února 2018

A takový byl měsíc leden 2018


AHOJ, AHOJ, 

Moc Vás vítám u dnešního článku, kterým bude takové shrnutí měsíce ledna 2017. 
Jak se dalo, tak jsem ještě pálila zbytky adventního kalendáře a vyplatilo se to, bylo to velice příjemné. 


Po vánočním obžerství je nutno trochu zvolnit a pro to Pho Go je pro mě super varianta. 


A naše Izinka na vše dohlíží. 


A jako poděkování jsem kamarádce do Japonska poslala také menší drobnosti, více v nákupech za leden 2018. 


Snažila jsem si první víkend v lednu užívat pohody a klidu a k tomu jsem si dopřála i pivoňkovou bombu z Lashe, kterou jsem dostala k Vánocům od mého muže. 


A využili jsme i slev a můj muž mi iniciativně koupil druhou zimní bundu od MS, fakt super kauf sleva z 2 999Kč na 1 750Kč  a je naprosto úžasná a moc mi sedí a i sluší. 


Vesele jsem si testovala pleťové masky od Lushe a relaxovala při tom. 


Neodolala jsem výhodné nabídce z Velké Británie a objednala si tyto tři krasavice, každá za 10 Liber, no nekup to. 


Dost bylo salátu a řízků, chce to změnu taková pizza občas bodne. 




A jelikož jsme se s kamarády viděli před manželovými narozeninami, tak jsme si dali skleničku. 


V lednu také můj muž oslavil narozeniny a byli jsme na narozeninovém svátečnějším obědě. 


Kde jinde než v naší oblíbené restauraci U Modré kachničky. 


Menu bylo skvělé a z narozeninového dne bude samostatný článek. 😍


A neodolala jsem a pořídila jsem si jeden kousek z vánoční limitky Lush a to skořicovou pěnu do koupele. 


Poslední dobou pořád lítám po lékařích a ani předposlední lednové pondělí tomu nebylo jinak, tak jsem si udělala radost a zašla si na pořádnou snídani k Mekáči, já vím není to zdravé, ale mě ty jejich tousty tolik chutnají. 



Po práci jsem musela na poštu a potřebovala jsem mému muži koupit obyčejná bavlněná trika pod košile, které denně nosí, ty co má jsou již vytahané a navíc jsou mu krátké, tak jsem sedla standardně na tramvaj č. devět a jela směr domov, ale dojela jsem až do Řep kde je jednak pošta, DMko, tak jsem koupila jen náplasti a osvěžovač vzduchu na toaletu do práce a nahoře jsou mega mega velcí Vietnamci, kde mají snad vše. 



Ulovila jsem super bílá trika s Bio bavlny za parádní cenu, ale také tento Sidolux a ještě něco navíc, což samo sebou nebylo v plánu. 


Nedávno jsem třídila šatník s oblečením na doma a příliš mnoho mi tam toho nezbylo a spíš takové onošené kousky a když jsem viděla tento domácí ňuňací set musel být můj, sice měli i světlejší provedení, ale né v mojí velikosti to bylo samé XL a XXL a já potřebuji S max. M. No mám z toho hroznou radost. 💟


No a v lednu jsem musela začít pálit moje nové svíčky respektive svíčku YC ve vůni Christmas Cookie.


A také se uskutečnili prezidentské volby, já v obou kolech s mým mužem dali hlas panu Jiřímu Drahošovi. 



Vitamínky v práci nesmí chybět. 


Home sweet home 💜


A poslední víkend v lednu jsme byli se sousedy na místním sportovním plese. 




Ples jsme si s kamarády náležitě užili a byla legrace. 😀


A v tombole jsme vyhráli asi deset věcí, ale takových blbůstek. 


A mimo jiné jsme v tombole vyhráli i tuto paletku očních stínů, jinak jsme celkem ze zakoupených 30ti lístků vyhráli 10 cen a dvě na místě směnili, páč to byly ceny na zahradu nebo nářadí a to se u nás neuživí. 



Náš hlas dostal pan profesor, ale nakonec vyhrál ten jezevec a jsem z toho docela dost smutná. 😡


Také jsem si objednala nějaké vosky ve slevě na Notinu. 


V práce si připravujeme takové to vitamínové svačinky 👍.



A v Dmku jsem objevila několik novinek a nových limitek


A na Notino.cz jsem objevila zlevněné vosky YC, tak jsem si hned nějaké objednala. :-)


Tak a to byl můj měsíc leden 2018.
A jak jste ho prožili Vy a co jste si pořídili nového??

Přeji Vám krásný a pohodový den. 

papa E.






Žádné komentáře:

Okomentovat

Tímto Ti moc děkuji za návštěvu a čtení tohoto blogu! ♥ Můj blog můžeš sledovat i na další sociálních sítích, jako je  FBInstagram , kde jsem také aktivní. V případě jakéhokoli dotazu mě neváhej kontaktovat na e-mailu: eriuchytilova@gmail.com . Ještě jednou Ti děkuji a přeji krásný a pohodový den!

Je mi ČTYŘICET

  AHOJ HOLKY, v prvé řadě přeji hezké VELIKONOČNÍ PONDĚLÍ.  na blogu jsem našla článek s názvem "je mi pětatřicet", tak jsem se ne...