pátek 26. ledna 2018

Co jsem dostala k Vánocům II. část


AHOJ, AHOJ, 

Moc Vás vítám u dnešního článku, kterým je pokračování vánočních dárečků a nyní to bude od kolegů, kolegyň, kamarádů a tak, inu jdeme na to. 



V práci jsem převážně dostala lahve s alkoholem, jako je růžové víno, Bombardino - to jsem v životě nepila, ale třeba to zkusíme, potom moje oblíbené Prosecco Brut a pak Becherovku, která se jistě jako žaludeční likér doma neztratí. 



Od šéfa prima kosmetická kazetka Astrid. 



Velmi originální dárek spolu se spousty čaji a sladkosti - ale ty vzaly za své i látka z Indonézie na šaty nebo nějakou sukni si říkám. 



Od kamarádky jí ozkoušené Lancome serum - je super už ho testuji a jsem nadšená. 



No a přecházíme na dárky z Japonska od mé kamarádky Chieko, takže dva super ručníčky v úžasném balení. 



Potom ponožky, už od ní mám asi troje a jsou skvělé. 



Vánoční přání s takovými těmi caplikami na sáčky, taky velice praktické. 



No a úžasná čepice. Chlupatá a ta jistě zahřeje. 




No a jsme u konce, můj druhý a poslední díl vánočních dárků za rok 2017 je tu. 

Přeji Vám krásný a pohodový den. 


papa Vaše E.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Tímto Ti moc děkuji za návštěvu a čtení tohoto blogu! ♥ Můj blog můžeš sledovat i na další sociálních sítích, jako je  FBInstagram , kde jsem také aktivní. V případě jakéhokoli dotazu mě neváhej kontaktovat na e-mailu: eriuchytilova@gmail.com . Ještě jednou Ti děkuji a přeji krásný a pohodový den!

#Recenze- Huda beauty mascara

AHOJ HOLKY,  moc vás vítám u dnešní recenze. Tuto řasenku od HUDA BEUTY LEGIT LASHES   mám doma od loňska. Je to miniaturka, ale ...