úterý 2. ledna 2018

A takový byl měsíc prosinec 2017






AHOJ, AHOJ, 

Moc Vás vítám u dnešního článku u posledního měsíce v roce 2017, kdy jsme čekali a také prožili Mikuláše, Advent, Vánoce a Silvestra. 


Hned prvního prosince jsem šla dokupovat téměř poslední vánoční dárek a to do hračkářství pro našeho malého synovce Kubíka. 



Abych s právně nakoupila tak jsem si dala Ice jogurt se směsí horkého ovoce a karamelu, je to veliká ňamka a co je na tom to nejlepší, že si to můžete namixovat jak sami chcete. 



A nakonec jsem vybrala toto lego Ninja go, o které si napsal. 



A jelikož už to bylo potřeba udělali jsme si s našimi milými sousedy na naší předzahrádce brigádu. 


Bylo potřeba ostříhat keře a tak jsme  se společnými silami do toho vrhli. 





No a nadešla první adventní neděle a my zahájili výzdoby. 



Rozsvícení vánočního stromu u nás na Smíchově před kostelem sv. Václava. 


A milé setkání s mistrem. :-)


A i v práci máme adventní atmosféru, věnec nesmí chybět. 


A ani jmelí ne. 


A v neděli 10. prosince napadl první sníh alespoň u nás v Košířích. 


A nezbytností je pálení adventního věnce. 


No a udělala jsem si radost a objednala si od Shopaholicnicol čepičku. 


A v práci na poradu jsme od kolegy dostali úžasné domácí cukrovíčko. 


A zabalený dárek pro našeho nejmilejšího kamaráda Dušana, koupili jsme mu vínovou koskatou košili, patery ponožky a nějaké ty pochutiny, které má rád a také sbírku vybraných citátů z Malého Prince. 


Stromeček až ze Západního Německa :-) u holek v kadeřnictví............můj muž byl na stříhání. 



A třetí adventní neděli napadl sníh i u nás na Klamovce. :-)



Od manžela jsem dostala pidi vánoční hnězdičku, to je u nás taková tradice. 




A byly Vánoce a Silvestr, ale letos jsme se rozhodli je strávit v soukromí, tak tady nejsou žádné fotky. 


Dobře, tak Vás neochudím o pár foteček z Vánoc. :-)


Moc Vám do Nového roku 2018 přeji hodně štěstí, zdraví, lásky, pohody a tak. 

:-))

papa Vaše E.



Žádné komentáře:

Okomentovat

Tímto Ti moc děkuji za návštěvu a čtení tohoto blogu! ♥ Můj blog můžeš sledovat i na další sociálních sítích, jako je  FBInstagram , kde jsem také aktivní. V případě jakéhokoli dotazu mě neváhej kontaktovat na e-mailu: eriuchytilova@gmail.com . Ještě jednou Ti děkuji a přeji krásný a pohodový den!

#Shopping2024 X.

AHOJ HOLKY,  krásné jarní odpoledne přeji, a moc vás vítám u nákupů.  Toto je prosím pěkně má první objednávka na Hebe. To, že tato značk...