sobota 30. prosince 2017

Spotřebovanci za měsíc listopad 2017


AHOJ, AHOJ, 

Moc Vás vítám u dnešního článečku u listopadových 2017 spotřebovanců. Je to neskutečné, jak ten čas letí a máme tady prosinec, adventní a vánoční čas. Inu jdeme na to. :-)



  • Alverde sprchový gel s vůní grepu byl velice fajn, ideální na letní období, osvěží, provoní a krásně umyje, více v samostatné recenzi ZDE.
  • Balea diamantový sprchový gel s vůní květin mě příliš neoslovil, dobře myl, pěnil, ale nic extra. 




  • Levanduli přímo zbožňuji, ale to asi už víte a proto tento tělový krém od značky Loccitan byl naprosto fantastický, krásně hydratoval a úchvatně voněl, více v samostatné recenzi 
  • Indulona měsíčková, úžasná péče o ruce, krásně lékárensky voní, skvěle hydratuje a za mě velký oblíbenec. 




  • Loccitan levandulový krém na ruce fantastická záležitost, opět mohu vřele doporučit a více v samostatné recenzi ZDE.
  • The Body shop mám moc ráda, krém jsem již měla, tento vanilkový krásně voněl, ale přišlo mi, že rychle ubýval a málo se vsakoval, ale jinak byl moc fajn. 




  • Seba med gel na intimní hygienu byl příjemný a klidně bych si ho pořídila znovu.
  • Za to gel na holení od Avonu byl příšerný, naprosto nevhodný pro holení a to já toho ochlupení nemám tolik, nedokážu si představit na hustší a tmavší typy. Za mě ne. 




  • Rexona - antiperspirant, no taková spíš klasika je to držák a kupuji si ji stále dokola. 
  • Sephora sérum bylo fantastické a více o něm v samostatné recenzi ZDE.




  • Tělové máslo s exotickou vůní od Cien tedy z Lidlu, asi jsem ho měla doma dlouho, ale naprosto změnilo strukturu, konzistenci a hlavně vůní, naprosto začalo zapáchat, že jsem ho musela dát pryč, ale jinak jsem vždy s těmito másly byla moc spokojená. 




  • Manufaktura balzámek na rty od mojí milé Janičky Med a rakytník super vřele dopručuji.
  • Pleťová maska s řasami od Balea příjemná, ale podle mého nic nedělá a je to snaha napodobit masky od Sephora.
  • Avon kakaový balzámek na rty, měla jsem ho v práci a nic moc, alespoň za mě. 




  • Jojo i tato dekorativka jde pryč, už ji nevyužívám a mám ji dlouho. Takže pápá.




  • Mýdlo na ruce od Balea taková všední klasika a bylo příjemné, vonělo a prostředek na mytí nádobí je klasický a nám vyhovuje. 




  • Spotřebováno od mého muže, dvě pěny na holení Nivea - taková klasika, jeden deodorant Rexona - moc krásně voněl všem vřele doporučuji a také pak sprcháč Balean - neurazí nenadchne. 




  • Pásky na nos s aktivním černým uhlím Balea - naprosto nic nedělali. 
  • Šumivka Douglas z adventního kalendáře byla příjemná.
  • Noční výživný olejíček Kiehls skvělý, ale byl to jen vzorek. 




  • Přípravek na vytírání z DMka příjemně voněl, dobře myl a klasický bělící prostředek na praní Vanish. 




  • Savo proti plísni používám raději než klasické a proto ho tu mám a potom eco prostředek na mytí nádobí byl prima. 




  • Také jsme dopotřebovali granulky pro naší Izinku a balistiku od Lashe. 



  • Byla to tato taková podzimní, ale hrozně rychle vyšumněla. 





No a moji milí jsme u konce, snad se Vám dnešní článek líbil a budu se těšit u dalšího. 

Mějte krásné dny. 

papa Vaše E.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Tímto Ti moc děkuji za návštěvu a čtení tohoto blogu! ♥ Můj blog můžeš sledovat i na další sociálních sítích, jako je  FBInstagram , kde jsem také aktivní. V případě jakéhokoli dotazu mě neváhej kontaktovat na e-mailu: eriuchytilova@gmail.com . Ještě jednou Ti děkuji a přeji krásný a pohodový den!

#Recenze - Ziaja toner 👍 // Isana odličovač 👍👎

AHOJ HOLKY,  krásný PÁTEK přeji, a vítám Tě u dnešní rovnou dvojité recenze. Oba produkty jsou z Rossmanna, pořízeno na Rohlíku.  Začnu t...