středa 27. prosince 2017

Listopadové úlovky 2017


AHOJ, AHOJ, 

Moc Vás vítám u dnešního článku, který je opět nákupní, a nenakupovala jsem toho málo, ale zase jsem to nijak nepřeháněla. Inu vrhneme se na to. 



Inu jelikož mi od Yves Rocher chodí pravidelně letáčky a slevové poukazy tak jsem ani nyní neodolala a vypravila jsem se tam. 



Vánoční limitovaná sada, ta se bude skvěle hodit pro dárečky kolegyň mého muže. 



U pokladny jsem ještě popadla tuto sadičku s kréme na ruce a tuhým mýdlem, vždy se to hodí. 



No a jako dárek na kuponek jsem dostala tento malinový ocet na vlasy, četla jsem na něj skvělé recenze, tak jsem ho musela mít taky, má být pro lesk vlasů. 



No a jako další dáreček k nákupu jsem dostala tuto cestovní taštičku, kterou jistě naplním kosmetikou a někomu jí podaruji asi jí dostane tchýně. 



Ano tady vidíte samotný letáček a moc se omlouvám za světelné podmínky, ale nyní vychytat světlo na focení bez světel je těžké. 



Ještě jsem si vzala jejich skvělé balzámky na rty, tento je z vánoční kolekce. 



No a jelikož bude nebo už byl nevím, kdy tento článek vydám, tak pro mého muže nějaké dárečky, křížovky pro volné chvilky, nějaké to kuřivo a potom mlsání, on oříšky miluje. 



Tenhle hrneček se mi tak moc líbil, že jsem ho také mému muži k Mikuláši pořídila, ale už vidím, jak z něj budu pít já.



No a potom čokoláda z pralinkářství, pralinky v podobě hořké a potom mléčný Mikuláš, ale ten bude můj. 



No a tady je to již zabaleno v pytlících z Tigeru hezky s mašlí a vše to dostane hned jak se vrátí ze služební cesty. 



No asi ta nejpovedenější věc na tomto článku jsou tyto naušničky z bílého zlata s briliantíkem. 



Jelikož jsme v nedávné době měli takovou nepříjemnou až tragickou rodinnou událost, tak mi můj muž na letišti ve Stuttgardu, kde byl na služební cestě pořídil tento skvost. 



No jsou skvostné a jsem z nich nadšená. 



No a jelikož za jeho nepřítomnosti jsem se nudila, tak jsem šla nakupovat a v parfuméfii Marionnaud jsem objevila výrobky od Zoella. Tak mám sprchový gel a peeling na tělo za super ceny mimochodem, rozhodně mrkněte. 



No to byla zase smršť informací a nákupů a novinek.




Mějte se moc krásně a přeji Vám pohodový den. 

papa Vaše E.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Tímto Ti moc děkuji za návštěvu a čtení tohoto blogu! ♥ Můj blog můžeš sledovat i na další sociálních sítích, jako je  FBInstagram , kde jsem také aktivní. V případě jakéhokoli dotazu mě neváhej kontaktovat na e-mailu: eriuchytilova@gmail.com . Ještě jednou Ti děkuji a přeji krásný a pohodový den!

#Recenze - Ziaja toner 👍 // Isana odličovač 👍👎

AHOJ HOLKY,  krásný PÁTEK přeji, a vítám Tě u dnešní rovnou dvojité recenze. Oba produkty jsou z Rossmanna, pořízeno na Rohlíku.  Začnu t...