středa 29. listopadu 2017

Spotřebovánci za měsíc říjen 2017


AHOJ, AHOJ, 

Moc Vás vítám u dnešního článku u pravidelných měsíčních spotřebovancích tentokrát za měsíc říjen 2017. Je toho zase hodně jdeme na to. 



  • Balea sprchový pěnivý mycí gel z letošní limitované edice pěkně příjemně voněl po ananasu, dobře myl a obecně sprchové gely z řady Balea mám ráda. ZA MĚ DOPORUČUJI. 
  • Ziaja pomerančový sprchový gel byl velký, měl přes 400 ml, dobře příjemně voněl spíš by se hodil na léto než na podzim, ale nevysušoval, dobře myl, ZA MĚ SPOKOJENOST. 




  • Péče na vlasy z profesionální řady o péči o vlasy Loreal jsem měla již několikrát a je naprosto úžasná, krásně vlasy vyživí, zacelí konečky, vlasy jsou potom krásně rozčesat, za mě naprostá spokojenost a jelikož jsem dárkem dostala od svých kamarádek kadeřnic veliké litrové balení, tak zatím zde jen uvidíte jen tu péči ZA MĚ TOP V PÉČI O VLASY. 




  • Sephora jemný a šetrný micelární gel na obličej za mě na prostá SPOKOJENOST, krásně umyl, vyčistil a připravil pleť na den, jen nevím jak by si poradil s odličováním, ale myslím že dobře, protože jeho ségra micelární voda byla naprosto skvělá. 
  • Balea sprchový obrazivní gel s bobulemi krásně voněl, dobře myl, krásně tělo vyčistil od šupinek ZA MĚ MOHU DOPORUČIT. 




  • Sephora hydratační pleťový krém pro suchou pokožku byl pro mě POHÁDKOU naprosto fantastický, dělal co měl, krásně voněl, dobře hydratoval a dlouho mi vydržel, obecně se musím na Sephora péči o pleť více za měřit, ale až dopotřebuji ty šílené zásoby. 
  • Seba med pleťový krém byl příjemný, ale neseděl mi tak jako ten od Sephory, nakonec jsem ho dopotřebovala na tělo. ZA MĚ SPÍŠ NIC MOC




  • Labelo balzámek byl parádní hlavně dlouho vydržel a dostala jsem ho jako pozornost od Janičky a za mě ANO. 
  • Pleťová maska s kaviárem od Avonu nebyla špatná, docela dobře čistila a i hydratovala, ale už bych si jí sama od sebe nepořídila. ZA MĚ NIC MOC




  • Body spray Victorias Secret  Secret Esquer byl fantastický, krásně svěže voněl, byl skladný do kabelky a moc lidí mi na dalo kompliment, ještě mám v zásobě další. ZA MĚ ROZHODNĚ ANO.
  • Parfemovaná voda Armani Code nebyla špatná, ale já jí na sebe stříkala skoro pořád a vydržela mi sotva měsíc, takže ee ZA MĚ SPÍŠ NE




  • A jsme u plátýnkových masek, tu se ženšenem jsem dostala od kamarádky a nebyla vůbec zlá, dá se prý pořídit běžně v malé drogérii, za SEBE JÍ MOHU DOPORUČIT. 
  • Balea černé pásky na nos proti černým tečkám, mě to nic nedělalo, ani nedělá a nemám důvod si je pořizovat znovu, SPÍŠ NEDOPORUČUJI. 




  • Lush a jejich úžasné pěny do koupele nebo jak chcete balistiky do koupele. 




  • Tato  Lush Experimenter se extrémně rychle rozpustila, zabarvila vanu do takové až "špinavé vody" vanu jsem po tom musela drhnout SPÍŠ ZA SEBE NEDOPORUČUJI, VYBERTE SI JINOU VARIANTU. 



  • Ano pitný režim se musí dodržovat, takže tady mám krom hektolitrů vody a bylinných čajů i nějaké džusy, jablečný, fresh a pomeranč. 





  • Potom další super freshe a také šťáva na doma, kterou pije převážně můj muž. 




  • Toto je taková totální směska, mýdlo na ruce z německého Kauflandu, potom Jumex a pak ledový čaj. 




  • Paštiky Patifu máme doma moc rádi a kupujeme si je pravidelně, toto je jen ukázka, potom lázeňské oplatky, které jsme spořádali u televize. 




  • Nedivte se, že tu nemám žádný vosk YC, ale pálila jsem vosky v pytlíčkách s vůní jako v minulém měsíci a to s vůní Tobacco flower a voní mi skvěle. Pořídila jsem je na internetu. 





Tak moji milí  a jsme u konce, spotřebovanci jsou hotoví. 

Co spotřebováváte nejčastěji Vy?


Přeji Vám krásný a pohodový den. 

papa Vaše E.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Tímto Ti moc děkuji za návštěvu a čtení tohoto blogu! ♥ Můj blog můžeš sledovat i na další sociálních sítích, jako je  FBInstagram , kde jsem také aktivní. V případě jakéhokoli dotazu mě neváhej kontaktovat na e-mailu: eriuchytilova@gmail.com . Ještě jednou Ti děkuji a přeji krásný a pohodový den!

#Recenze- Huda beauty mascara

AHOJ HOLKY,  moc vás vítám u dnešní recenze. Tuto řasenku od HUDA BEUTY LEGIT LASHES   mám doma od loňska. Je to miniaturka, ale ...