pondělí 27. listopadu 2017

Příjemná dvojka


AHOJ, AHOJ, 

Moc Vás zdravím a vítám Vás u dnešního článečku u dnešní recenze. 
Dnes si povíme něco málo o dvou relativně nových produktech, které můžete běžně sehnat v drogérii nebo v obchodě či v OC. Inu jdeme na to. 



Tento sprchový gel z limitované letní edice by se asi více hodil na léto to je pravda, ale i tak na podzim mi dělá velkou službu a velikou radost. Alverde produkty nekupuji příliš často ani je nevyhledávám, ale tímto sprchovým gelem jsem se trefila do černého. 



Tento sprchový gel Alverde Smoothe grapefruit a pitava voní naprosto fantasticky, krásně svěže, přírodně, dobře pění, krásně myje a nevysušuje a dá se v drogérii DM kde ostatně jinde sehnat do 50 Kč. 





Má čirou barvu, gelové složení, je ho 250 ml a dlouho Vám vydrží, rozhodně se na sprchové gely od Alverde podívejte, VŘELE VÁM JE MOHU DOPORUČIT. 



Balzám na rty je nedílnou součástí mého běžného pracovního i volného nebo-li víkendového dne. Tento jsem dostala jako poděkování od mé sledovatelky a kamarádky Janičky z Brna - ona je prostě blázínek. 



Inu jedná se o novou řadu kosmetiky Manufaktura med a rakytník, voní naprosto skvěle, úžasně hydratuje a dlouho na rtech vydrží ten příjemný pocit svěžesti a péče. 



Netuším, jak se pohybuje cenově, ale mě moc vyhovuje, mají snad ještě tělové mléko, sprchový gel, krém na ruce a nějaké sérum pokud se nepletu, ale tato řada se Manu opět velice povedla. 



No a to je pro dnes vše moji milí, mějte krásný den a papa. 

Vaše E.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Tímto Ti moc děkuji za návštěvu a čtení tohoto blogu! ♥ Můj blog můžeš sledovat i na další sociálních sítích, jako je  FBInstagram , kde jsem také aktivní. V případě jakéhokoli dotazu mě neváhej kontaktovat na e-mailu: eriuchytilova@gmail.com . Ještě jednou Ti děkuji a přeji krásný a pohodový den!

#recenze Orientální vůně - 100 ml - 1 ks - 795 Kč

AHOJ HOLKY,   moc vás vítám u dnešní recenze, kterou jsem se rozhodla sepsat na základě včerejšího, tak trochu potvrzujícího komplimentu, na...