středa 22. listopadu 2017

Oblíbenci za měsíc říjen 2017


AHOJ, AHOJ, 


Moc Vás vítám u dnešního článku u oblíbených produktech za měsíc říjen 2017. 

Není toho mnoho, ale také toho není málo, tak se raději na to hned vrhneme. 



Na čištění pleti jsem si nejvíce oblíbila moji milou růžovou micelární vodu od Bioderma, která je podle mého soudu jednou z nejlepších, které jsem kdy vyzkoušela, ještě mi moc seděla Sephora a Loreal ty jsou dá se to tak říci srovnatelné. 



I v říjnu musela být hydratace a velkým pomocníkem mi bylo toto tělové mléko s překrásnou vůní levandule značky Loccitane. 



Jelikož se dost ochladilo a podzim začal doslova a do písmene tak jsem si často peelingovala rty tímto cukrovým peelingem od značky Lush. 



Mám ho s mintovou příchutí. 



Na pleť jsem používala tento make-up od Max Factor Pan stic v nejsvětlejším odstínu a moc mi seděl. 



Na běžné denní nošení jsem moc ráda nosila tuto rtěnku Clinique v odstínu 14 Plum pop. 



Toto duo od značky Nars mám obecně velice ráda a používám ho téměř pořád. 



Je praktické, přitom plně dostačující a najdete tam krásný bronzer a také krásnou tvářenku. 



Nově tady mám i tento rozjasňovač od značky Mac, který mám od své sledovatelky Janičky a je naprosto parádní. 



Hází krásné zlatavé odlesky a vůbec nepráší a je krásně zapečený a je ho tolik, že ho snad ani nikdy nemohu spotřebovat. 



Na oči mi nejvíce sedla tato řasenka, kterou mám ve své sbírce rovněž nově a je to legendární Too Faced Better than sex, řasy mi krásně zvýrazní, natočí, prodlouží, zahustí prosto je to nyní moje topka. 




Když jsem chtěla výraznější rtěnku tak jsem sahala převážně po této matné vínové Sephora rtěnce. 





Je krásná, matná, dobře drží a mě se na sobě samé líbí. 



Moji milí a jsme u konce a co jste nejčastěji používali Vy v říjnu 2017?

Máte také nějaké novinky ve své kosmetické sbírce?




Přeji Vám krásný a pohodový den. 

papa Vaše E.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Tímto Ti moc děkuji za návštěvu a čtení tohoto blogu! ♥ Můj blog můžeš sledovat i na další sociálních sítích, jako je  FBInstagram , kde jsem také aktivní. V případě jakéhokoli dotazu mě neváhej kontaktovat na e-mailu: eriuchytilova@gmail.com . Ještě jednou Ti děkuji a přeji krásný a pohodový den!

#Recenze- Huda beauty mascara

AHOJ HOLKY,  moc vás vítám u dnešní recenze. Tuto řasenku od HUDA BEUTY LEGIT LASHES   mám doma od loňska. Je to miniaturka, ale ...