úterý 7. listopadu 2017

Aktivní černé uhlí a jejich řada od Balea


AHOJ, AHOJ, 

Moc Vás dneska vítám u dnešního článku a prosím omluvte světelné podmínky, které nebyly ideální, bylo venku zataženo a jinak než s bleskem nešlo fotit. 
Dnes to bude o nové limitované edici Balea s aktivním černým uhlím na kterou jsem přišla díky naší jedné YTBerce, kterou znám osobně díky Kocourkovy dobroty a pořídila jsem si hned celou řadu. 



Jako první Vám představím jejich mycí gel jak jinak než s aktivním uhlím, měl by být primárně jakož i celá tato řada pro mastnou až smíšenou pleť. Stál mě 55 Kč a v balení je 150 ml.



Jako další jsem si pořídila micelární odličovací a čistící ubrousky s aktivním černým uhlím, které mě vyšly na krásných 40 Kč a je jich tam 25 ks. 



Jinak tato řada  -  limitka je docela vyprodaná, ale já jí sehnala v DMku naproti Smíchovskému nádraží. 



Dál jsem si pořídila tyto náplasti na nos, které by měly bojovat s černými tečkami. 



Přiznám se, že jsem to nevydržela a jednu jsem již vyzkoušela a nepřišlo mi to nic moc, ale uvidíme v zásobě mám ještě dva kusy. .... inu tak uvidíme. 



Další na paškál je plátýnková maska, která je černá, což je podle mě takové ozvláštňující a stála mě krásných 35  Kč. Už se moc těším až jí vyzkouším a budu doma strašit manžela. 





Poslední kousek který jsem si do košíčku přihodila byl tento pelling a maska v jednom, ostatně slibuje 3 v 1 tak uvidíme, včera jsem ho zkoušela a nebyl vůbec špatný, jen šel trochu hůře smýt, uvidíme, co na to moje rozšířené pory a černé tečky. 



Tato řada je novinková a nevím jak dlouho jí nechají v  prodeji nebo kolik kusů mají naskladněných, ale rozhodně byste ji měli vyzkoušet, tak jako já. 



Za celý nákup jsem platila 241 Kč a jsem za to moc ráda a jsem spokojená a plná očekávání. 



Do této řady patří ještě slupovací maska, kterou jsem pořídila až v říjnu, ale moc se na ní těším. 


Jedná se tedy o slupovací pleťovou masku s aktivním černým uhlím a vyšla mě na krásných 70 Kč. 



A co Vy, už jste zaregistrovali tuto limitku ?

Přeji Vám krásný a pohodový den. 

papa Vaše E.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Tímto Ti moc děkuji za návštěvu a čtení tohoto blogu! ♥ Můj blog můžeš sledovat i na další sociálních sítích, jako je  FBInstagram , kde jsem také aktivní. V případě jakéhokoli dotazu mě neváhej kontaktovat na e-mailu: eriuchytilova@gmail.com . Ještě jednou Ti děkuji a přeji krásný a pohodový den!

#OBLÍBENCI za březen - march 2024

  AHOJ HOLKY, přeji krásný pátek a moc tě vítám u mých oblíbenců za březen, což je nejen první jarní měsíc, ale taky můj narozen...