pátek 1. prosince 2017

A takový byl měsíc listopad 2017



AHOJ, AHOJ, 

Moc Vás vítám u nového článku, kterým Vás tak malinko provedu měsícem listopadem 2017, jaký byl, co jsem dělala, zažila a kde jsem byla. 


Na dušičky čili na Památku zesnulých se v letohrádku Portheimka konala výstava pana Jana Kanyzy, známého to malíře a známého to herce k jeho životnímu jubileu 70 let. A my byli pozvaní na její otevření čili na vernisáž. 


Výstava trvá celý měsíc listopad a vskutku se vydařila. 


No a v listopadu měl The Body shop akci na nové produkty ideální na Vánoce a zimní období. 




První listopadový víkend se u nás na Klamovce uskutečnilo již tradiční Dýňobraní. 


Moc se to povedlo. 





A naše dýnička, mnou osobně vydlabaná, máme jí na balkoně mezi truhlíky s vřesy a večer krásně svítí. 




No a neodolala jsem vánočním kolekcím a něco málo jsem si z The Body Shopu odnesla, ale nebojte něco jsou i dárečky. 


A moc jsem si v poslední době zamilovala horké maliny s čímkoliv, tyto jsou s vanilkovou zmrzlinou. 


Naše roztomiloučké klubíčko spinká. 


Večerní relaxace při svíčce. 


Jo a zkoušeli jsme s mým mužem udělat takovou sranda akci, že mě nalíčí, ale vše více v samostatném článku. 


A rozhodla jsem se, že nebudu čekat na Advent a začala jsem pomalu rozbalovat svůj adventní kalendář od Douglasu. 


No a díky hodné dceři Veronice Vichnarové, což je kolegyní mého muže v práci mám podpis Petra Vichnara a neříkejte mi, že ho neznáte. :_))


No a zimní výzdoba musí být. Jak se Vám líbí? :-))




A pokračujeme v rozbalování adventního kalendáře. :-)) tentokrát je to anti aging pečující pletový krém. 




No a koncem respektive předposlední listopadový den jsem si domů od mojí kamarádky báječné floristky tento nádherný  adventní věnec, no a v sobotu jen uklidit podzimní výzdobu a vyzdobit byt vánočně a adventně, když máme již tuto neděli první adventní neděli. 



Měsíc listopad utekl jako voda a i ten poslední týden, kdy už jsem zase nastoupila do práce. 

A jaká jste měli měsíc Vy?

Přeji Vám krásný a pohodový den. 

papa Vaše E.



Žádné komentáře:

Okomentovat

Tímto Ti moc děkuji za návštěvu a čtení tohoto blogu! ♥ Můj blog můžeš sledovat i na další sociálních sítích, jako je  FBInstagram , kde jsem také aktivní. V případě jakéhokoli dotazu mě neváhej kontaktovat na e-mailu: eriuchytilova@gmail.com . Ještě jednou Ti děkuji a přeji krásný a pohodový den!

#OBLÍBENCI za březen - march 2024

  AHOJ HOLKY, přeji krásný pátek a moc tě vítám u mých oblíbenců za březen, což je nejen první jarní měsíc, ale taky můj narozen...