sobota 21. října 2017

Spotřebovanci za měsíc září 2017


AHOJ, AHOJ, 

Moc Vás vítám u dnešního článku a tím budou spotřebované produkty za měsíc září 2017, nebo produkty, které jsem prostě v září dopotřebovala a měla jsem je načnuté třeba delší dobu. Inu jdeme na to. 




  • Radox s mandarinkovou vůní byl skvělý, krásně svěže voněl a měl příjemný a praktický caplík na zavěšení do sprchy, měla jsem ho s sebou na dovolené a moc mi sprchování zpříjemnil. Za mě DOPORUČUJI. 
  • Balea novinkový sprchový gel byl příjemný jako ostatně každý baleácký sprcháč a voněl jako žvýkačka taková ta sladká nebo jako nějaké bonbonky, ale nebylo to nepříjemné, za mě TO BYLO PRIMA. 




  • A jsme u mazadel Balea tělové mléko Body Fit nebylo nic moc, ani jsem ho nedopotřebovala, špatně se nanášelo a ještě hůře se vstřebávalo, navíc ho bylo hrozně moc, docela příjemně a svěže vonělo, ale JÁ UŽ BYCH SI HO PODRUHÉ NEPOŘÍDILA. 
  • Za to Avon tělové kakaové máslo bylo perfektní, krásně vonělo po kakau, skvěle hydratovalo, bylo hutné a přitom se dobře vstřebávalo ZA MĚ ROZHODNĚ DOPORUČUJI. 
  • VC tělový krém voněl naprosto fantasticky, dokonce když jsem se jím večer po koupeli namazala tak jsem ráno z peřiny cítila tu skvělou vůní ZA MĚ ROZHODNĚ ANO. 




  • Micelární voda Loreal je relativní novinkou a mě velice vyhovovala, dobře odlíčila, byla šetrná k pleti a neštípala, udělala vše, co jsem od ní očekávala PROTO VÁM JI MOHU VŘELE DOPORUČIT. 
  • Isana pěna na holení nebyla nic moc, sice se po ní člověk oholil, ale znám lepší pěny či gely na holení  SPÍŠ BYCH JÍ NEDOPORUČILA. 




  • Olej na vlasy ze sluneční řady Loreal Professionnel byl fantastický, krásně ochránil moje vlasy u moře a skvěle zacelil konečky  ROZHODNĚ A VŘELE DOPORUČUJI. 
  • Balea mýdlo na ruce s vůní papay a kokosu bylo PRIMA




  • Oba krémýky na ruce od značky Loccitane mohu VŘELE DOPORUČIT protože jsou naprosto skvělé, krásně voní, jsou příjemné, ruce nezamastí a krásně vyživí a dodají pokožce potřebnou hydrataci. 
  • Zubní nebo ústní voda dentalux od DMka nebyla špatná, ale miniaturka mi stačila, asi nejsem příliš zvyklá používat ústní vody. ALE PROČ NEE




  • Můj muž spotřeboval šampon Alpecin, který máme z Německa, ale nyní je k dostání jak v lékárnách tak i v DMku, je super, další balení antiperspirantu Balea ve spreji naše klasika, Radox pěna do koupele voněla skvěle a byla příjemná a naše stará dobrá klasika Old Spice tuhý deodorant nesmí chybět, můj muž nepoužívá nic jiného. 




  • A také dáváme pryč zastřihávač vousů, který pozbyl své životnosti a máme již nový, ale to uvidíte v nákupovém článku. 




  • Vzorečky od Loccitanu byly všechny parádní, díky jim jsem si pořídila i celé balení jednoho krémíku. 




  • XXL ubrousky na různé otírání a používala jsem je i na úklid byly fajn, byly opět z Německa a jen maličko vysychaly, což nebylo zrovna praktické. Svíčky tedy ty čajové si v DMku kupuji pravidelně a jsem s nimi spokojená, no a mýdlo na ruce z německého Kauflandu s vůní oliv bylo fajn, ale ničím příliš nenadchlo. 




  • Aviváž opět z Německa byla prima, dobře prádlo provoněla a změkčila a přípravek s limetkou na vytírání používám stále dokola a jsem s ním spokojená. 




  • Signal pasty kupujeme v Německu a jsme s nimi spokojeni a Cura Prox kartáčky jsou u nás stálicí a klasikou. 




Dávám pryč i tuto aromalampičku, která je už stará a hrozně se mi na ní usazuje vosk, nejvíc jsem pálila vosky Tabacco Flower, které jsem výhodně získala od jedné blogerky, tímto jí velice děkuji, mám ještě spousty pytlíčků a pálím o sto šest. :-))



  • Oblíbila jsem si malé džusíky Jumex a také vincentku na odkašlání a pomáhá to. 




  • Dopotřebovala jsem také černý krém na boty, ale už mám nový nebojte. 




  • Lázeňské oplatky z Františkových Lázní padly za své, snědl je tedy můj muž a také jsem konečně vybalila pastelky na antistresové omalovánky s kočičkami a začala jsem vymalovávat. 




No moji milí a jsme u konce, to byli spotřebovanci za měsíc září 2017. 

Co nejčastěji spotřebováváte Vy?


Přeji Vám krásný a pohodový den. 

papa Vaše E.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Tímto Ti moc děkuji za návštěvu a čtení tohoto blogu! ♥ Můj blog můžeš sledovat i na další sociálních sítích, jako je  FBInstagram , kde jsem také aktivní. V případě jakéhokoli dotazu mě neváhej kontaktovat na e-mailu: eriuchytilova@gmail.com . Ještě jednou Ti děkuji a přeji krásný a pohodový den!

Je mi ČTYŘICET

  AHOJ HOLKY, v prvé řadě přeji hezké VELIKONOČNÍ PONDĚLÍ.  na blogu jsem našla článek s názvem "je mi pětatřicet", tak jsem se ne...