úterý 10. října 2017

Gel Mask Hydrating & Quenching Jemná a hydratační gelová maska


AHOJ, AHOJ, 

Moc Vás vítám u dnešní recenze, tuto gelovou hydratační masku značky Sephora jsem si pořídila na doporučení několika blogerek a byla jsem na ní opravdu zvědavá. 


Samotná maska má příjemné a krásné konzistenční složení gelu, je velice jemná, hebká a vláčná, pleť zanechá vyživenou, hydratovanou a jemnou, ale na mojí nyní sluníčkem pleť to nestačí budu muset již podruhé na kosmetiku. 

Co se týká obalu tak je pěkný a docela i luxusní. 


Jedná se tedy o ...... co o masce říká Sephora:

Gel Mask Hydrating & Quenching
Jemná a hydratační gelová maska


Potřebuje vaše pleť rychlou a vydatnou hydrataci? 
Tak už dál nehledejte. 
Je tu gelová maska Gel Mask Hydrating & Quenching Sephora Collection se svěží a vláčnou texturou, která je super hydratační! 
Přinášíme vám osvěžující doušek vody, aktivní látky z moře, oligoelementy a navíc kyselinu hyaluronovou, prostě opravdový pramen svěžesti pro vaši pokožku.
Za 5 až 10 minut je po problému, pleť je pružnější, jemnější, zářivější, svěžejší.


Má víčko, což je super zvláště pro cestování, ale kdo by chtěl toto 60 ml balení s sebou vozit na cesty, jinak toto balení mě v Sephoře vyšlo na 450 Kč. 


Konzistence je to čistě gelová, velice lehká a stačí maličkatá vrstva masky pro to aby vyživila a zhydratovala pleť. Dobře se vsakuje, dobře se nanáší, příjemně voní a dobře se i smývá což u jiných masek bývá trochu problém. 


S touto maskou jsem obecně spokojená a nemohu ji proto nic vytknout. Nemyslím si, že ji mám naposledy a na léto je ideální, že není tak hutná a nezatíží toliko pokožku.

Jinak masku aplikuji 2x až 3x týdně na vyčištěnou pleť.  


A Jaké masky máte nyní rádi Vy??



Přeji Vám krásný a pohodový den. 

papa Vaše E.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Tímto Ti moc děkuji za návštěvu a čtení tohoto blogu! ♥ Můj blog můžeš sledovat i na další sociálních sítích, jako je  FBInstagram , kde jsem také aktivní. V případě jakéhokoli dotazu mě neváhej kontaktovat na e-mailu: eriuchytilova@gmail.com . Ještě jednou Ti děkuji a přeji krásný a pohodový den!

#Shopping2024 X.

AHOJ HOLKY,  krásné jarní odpoledne přeji, a moc vás vítám u nákupů.  Toto je prosím pěkně má první objednávka na Hebe. To, že tato značk...