neděle 8. října 2017

Další zářiové nákupíčky :-))


AHOJ, AHOJ, 

Moc Vás vítám u dnešního článečku, jednoho zářiového dne jsem jela do města a nakupovala jsem. :-), teď Vám představím, co jsem si pořídila. 



Nejprve jsem zavítala do obchodu s "cetkami" do obchodu Claires a vybrala si dvoje sponečky. 



Jedny klasické a jedny ve stylu pérka, která já nosím asi nejvíce. 



Poté jsem zavítala do obchodu Horoskop kde jsem primárně šla po aroma lampičce, protože ta moje už je fakt dožitá. 



Nejvíce mě oslovila tato levandulová nyní mám levanduli fakt oblíbenou, tak jsem si řekla, že pojedeme v tomto duchu. 



Je moc krásná, akorát tak veliká a stála jen 119 Kč. 



Jelikož jsem se poslední dobou docela dost namlsala kosmetikou Loccitane, tak jsem si díky vzorečkům zašla něco koupit. 



Vzala jsem si tento pivoňkový hydratační krém na pleť, který alespoň dle vzorků byl naprosto fantastický. Ještě je k tomu sérum, které jsem si nebrala, ale mám vzorečky, tak ozkouším a uvidím, už se na krémím extrémě těším. 



Krém vyšel v objemu 50 ml na 1350 Kč. 



K nákupu jsem získala zvýhodněnou možnost pořídit si tento levandulový mycí gel na ruce za 250 Kč namísto 450 Kč tak jsem toho ráda využila. 



No a již zmíněné vzorečky séra od pivoňkové řady. 



Potom jsem jela do centra kde jsem si zašla po delší době do obchůdku Ziaja. 



Pořídila jsem si pleťový peeling z olivové řady, je to ta střední hrubost. 



Co by to byl nákup v obchůdku Ziaja kdybych si neodnesla ani jedno tělové máslo, toto je to kakaové a myslím si, že na zimu bude naprosto fantastické. 



Potom měli 25% slevy a akce na balíčky tak jsem si hned dva vzala, jeden olivový odličovač očního okolí a potom také pak krém z olivové řady, který je pod tím. 



Grapefruitová řada mě také oslovila, asi to sice rozdám do balíčků na Vánoce, ale nevadí, toto je set na ruce mýdlo a krém. Vše navíc za super výhodné ceny. 



Ani moc jsem tam neutratila, platila jsem něco málo přes 460 Kč a dostala jsem jejich zubní pastu jako dárek. 



Tak to byly moje plánované neplánované nákupy. 



A co jste si za poslední dobu pořídili Vy?

Přeji Vám krásný a pohodový den. 

papa Vaše E.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Tímto Ti moc děkuji za návštěvu a čtení tohoto blogu! ♥ Můj blog můžeš sledovat i na další sociálních sítích, jako je  FBInstagram , kde jsem také aktivní. V případě jakéhokoli dotazu mě neváhej kontaktovat na e-mailu: eriuchytilova@gmail.com . Ještě jednou Ti děkuji a přeji krásný a pohodový den!

Je mi ČTYŘICET

  AHOJ HOLKY, v prvé řadě přeji hezké VELIKONOČNÍ PONDĚLÍ.  na blogu jsem našla článek s názvem "je mi pětatřicet", tak jsem se ne...