neděle 10. září 2017

Tělové kakaové máslo :-)


AHOJ, AHOJ, 

Moc Vás vítám u dnešní recenze a přeji Vám krásnou leč uplakanou neděli, alespoň u nás v Praze prší. 
Dnes se podíváme na zoubek tomuto tělovému máslu Avona care s kakaovým máslem, které naprosto úžasně voní  a skvěle hydratuje.


V akci se toto balení o objemu 200 ml pořídit do 70-ti Kč což mi přijde naprosto parádní. 

Máslo nádherně a smyslně voní, skvěle hydratuje, dobře se vstřebává jen dlouho nevydrží, protože si ho ihned zamilujete. 


Konzistence je hustší, ale velice příjemná a dobře se s máslem pracuje. 
Rozhodně za mě je to velký objev a není to moje poslední balení. 

Miluji kakaová másla a mazadla, ať už je to jakákoliv značka. 

A co Vy čím se momentálně mažete?



Přeji Vám krásnou a pohodovou neděli.

Krásný den.

papa Vaše E.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Tímto Ti moc děkuji za návštěvu a čtení tohoto blogu! ♥ Můj blog můžeš sledovat i na další sociálních sítích, jako je  FBInstagram , kde jsem také aktivní. V případě jakéhokoli dotazu mě neváhej kontaktovat na e-mailu: eriuchytilova@gmail.com . Ještě jednou Ti děkuji a přeji krásný a pohodový den!

#Shopping2024 XIII.

  AHOJ HOLKY,  hezký začátek, nového pracovního týdne přeji, zároveň a moc tě vítám u nákupů.  Začnu tedy narozeninovým dárkem pro DM., kter...