středa 27. září 2017

Spotřebovanci za měsíc srpen 2017


AHOJ, AHOJ, 


Moc Vás vítám u dnešního článku, kterým budou spotřebované produkty za měsíc srpen 2017. Jak víte, tak jsem převážnou část měsíce srpna byla nemocná tudíž byla doma a nic defacto nedělala a pak jsme byli na dovolené. 
Inu jdeme na to a nebude toho moc. 



Dva sprcháče tady inu máme, Yves rocher je klasika, ten jsem měla dokonce i s sebou na dovolené, odlitý v takové cestovní lahvičce a byl super, Balea je klasika, levná, nezklame ani nenadchne. 



Vlasové trio o péči o vlasy, Schwarzkopf bylo skvělé, šampon skvěle voněl, dobře pěnil, dobře chránil, kondicioner byl příjemný, vlasy byly po něm příjemně hebké a ochranný sprej byl skvělý navíc po něm nádherně drželi vlny. 



Bioderma opalovací krém +50 byl super můj muž se po něm nespálil, byl velice šetrný a krásně zajistil zdravé opálení, rozhodně doporučuji investovat do dražších opalovacích přípravků. 



Balea deodorant 5v1 za mě nic moc, ale za to odlakovač ebelin není vůbec špatný, ten si kupuji stále dokola a mám ho moc ráda. 



Manufaktura krém na ruce mojito byl moc prima, ale už mám nový a lepší o mého muže jako dárek k výročí, za to gelíky na ruce můj muž spotřebovává jak běžícím páse. :-)) Balea nám vyhovuje. 



Kapesníky šli ve velkém na odbyt v srpnu, takovou rýmu jsem snad nikdy neměla a také jedny odličovací tamponky padly. 



Pitný režim je třeba dodržovat, ale tentokrát jsem tomu příliš nedala, jak jsem psala, byla jsem hold dva týdny nemocná. 



Bref klasika do domácnosti, asi jí každý znáte. 




Tak moji milí a jsme u samého konce srpnových spotřebovanců snad historicky nejkratších. I tak to jde jak básník říká.

Přeji Vám krásný a pohodový den. 

papa Vaše E.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Tímto Ti moc děkuji za návštěvu a čtení tohoto blogu! ♥ Můj blog můžeš sledovat i na další sociálních sítích, jako je  FBInstagram , kde jsem také aktivní. V případě jakéhokoli dotazu mě neváhej kontaktovat na e-mailu: eriuchytilova@gmail.com . Ještě jednou Ti děkuji a přeji krásný a pohodový den!

#Shopping2024 X.

AHOJ HOLKY,  krásné jarní odpoledne přeji, a moc vás vítám u nákupů.  Toto je prosím pěkně má první objednávka na Hebe. To, že tato značk...