pátek 18. srpna 2017

Houl ze sekáče


AHOJ, AHOJ, 

Moc Vás vítám u dnešního netradičního článečku. Nedávno jsem dostala nabídku od milé kolegyně mého  muže, která vozí moc pěkné věcičky z jejich 2handu, který se nachází v Lázních Bělohrad. 



Vzala jsem si tyto krásné modré šatičky, které se mi líbí asi ze všech kousků moc, je pravda že předem jsem si mohla vybrat z fotek. 



Modré šatičky mě vyšly cca na 190 Kč. Padnou  mi naprosto skvěle. 



Tyto šedé šatičky vyšly na krásných 160 Kč a padnou mi také skvěle. 



Bílé kraťásky vyšly na krásných 90 Kč. 



Takto vypadají v celé své kráse. 



Toto zelené a poněkud delší tílko jsem vzala pro mamču. 



Je opravdu delší a volnější, alespoň pro mě a vyšlo mě na 70 Kč. 



Také jsem si vzala tyto prďácké kraťásky. 



Jsou na můj vkus docela krátké, ale jsou opravdu moc krásné a vyšly na krásných 60Kč. 



Tato halenka je skutečně moc krásná, seděla mi, ale pro mě je to nevhodná barva, jelikož má stejnou barvu jako moje kůže a byla bych v tom příliš bledá a tato vyšla na 100 Kč. 



Posledním kouskem, který jsem si pořídila jsou tyto nádherné květované šatičky. 



Všechny věci jsou bud to M and S a nebo tyto šatičky Tommy Hilfiger a vyšly mě na nádherných 250 Kč.



Tady je vidíte na postavě, mě sedí tak akorát jsem v nich dost nasoukaná, asi budu muset zhubnout. 



Ještě v nabídce byly tyto šatičky, ale ty byly na mě příliš "staré" tak jsem si je nevzala, ale jinak všechny kousky jsou krásně vyprané, vyžehlené, mají visačky, voní a jsou z velice příjemného materiálu velice lehoulinkého. 



Tak jsem si zas po čase udělala radost a pořídila si nějaké kousky do mého šatníku. 

A co Vy také nakupujete rádi v 2handech?




Přeji Vám krásný a pohodový den. 

papa Vaše E.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Tímto Ti moc děkuji za návštěvu a čtení tohoto blogu! ♥ Můj blog můžeš sledovat i na další sociálních sítích, jako je  FBInstagram , kde jsem také aktivní. V případě jakéhokoli dotazu mě neváhej kontaktovat na e-mailu: eriuchytilova@gmail.com . Ještě jednou Ti děkuji a přeji krásný a pohodový den!

BlendyGo3 - recenze bezdrátového mixéru

  AHOJ HOLKY,  přeji krásnou středu, a úvodem vás vítám u mé dnešní recenze. Představím vám mého nového pomocníka, kterým  je  BE...