čtvrtek 27. července 2017

Momentální péče o tělo


AHOJ, AHOJ, 

Moc Vás vítám u dnešního článku, který bude o mojí momentální péči o tělo v koupelně, tedy podíváme se na zoubek speciálnímu sprchovému gelu a také tělové emulzi z limitované edice značky Balea. Inu vítejte u článku. 



Nedávno jsem uveřejnila článek, ve kterém jsem Vám představila mojí výhru na blogu značky Seba Med, což je kosmetika ideálně pro děti a také garantuje přirozené a přírodní PH faktor svých produktů. Vyhrála jsem hned několik produktů, ale zatím používám pouze tyto. Ještě bude článek na vlasovou kosmetiku, další dva, na ty se těším asi nejvíce čekají na ozkoušení. 



Tento sprchový gel je velice příjemný, je gelovitý, hutný, krásně pění, skvěle jemně až tak sterilně voní, nedráždí pokožku, nevysušuje a dokonce se po použití tohoto sprchového gelu namazat, což je super. Ale já jsem zvyklá se mazat pokaždé, tak se mažu pořád. 



Má pěkné balení, neobvykle obsahuje i papírovou krabičku s letáčkem. Je ho tedy 200ml a dá se sehnat okolo 130Kč což není málo, sice je velice příjemný a asi i hypoalergenní, ale za tu cenu bych si ho sama od sebe nepořídila, musím říci, že jsme s ním velice spokojená, ale přijde mi docela drahý, stejnou službu mi udělá i Balea sprcháč za 30Kč. 


Seba Med nabízí celou řadu produktů, mám vlasovou kosmetiku, pak gel pro intimní partie, který je znamenitý, potom deodorant v kuličce a také pěnový čistič pleti na který se fakt těším. 



No a na hydrataci pokožky nyní používám tuto tělovou emulzi od značky Balea z jejich nové letní limitované edice. 



Jedná se tedy o tu řadu Bahamas Dream s kokosem a plumérie. 



Balea tělové emulze umí, již jsem jich měla celou řadu a vždy jsem byla spokojená, naopak si myslím, že pro teplé a horké letní dny je emulze mnohem lepší než-li nějaký hutný krém či máslo. 

Emulze mě krásně hydratuje, pleti dodá vláhu a jemnost, navíc skvěle a jemně voní po kokosu, což já fakt můžu. 



Sprchový gel je průhledný, trochu namodralý a skvěle tak čistě voní, navíc nádherně pění. 

Emulze je lehounká, ale přitom dostatečně hydratuje pleť a krásně provoní celou pokožku. 



Tak toto je moje momentální dvojka na léto. 

Co nyní používáte Vy?




Přeji Vám krásný a pohodový letní den. 

papa Vaše E.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Tímto Ti moc děkuji za návštěvu a čtení tohoto blogu! ♥ Můj blog můžeš sledovat i na další sociálních sítích, jako je  FBInstagram , kde jsem také aktivní. V případě jakéhokoli dotazu mě neváhej kontaktovat na e-mailu: eriuchytilova@gmail.com . Ještě jednou Ti děkuji a přeji krásný a pohodový den!

#Recenze - Ziaja toner 👍 // Isana odličovač 👍👎

AHOJ HOLKY,  krásný PÁTEK přeji, a vítám Tě u dnešní rovnou dvojité recenze. Oba produkty jsou z Rossmanna, pořízeno na Rohlíku.  Začnu t...