pondělí 17. července 2017

Galifornia .... tato tvářenka je stvořená na léto



AHOJ, AHOJ,

Moc Vás vítám u dnešního článku. Tato novinková - jarně novinková tvářenka Galifornia od značky Benefit si zaslouží samostatný článek.
Tuto tvářenku mám opět od mojí sledovatelky Janičky. Tvářenku mi doporučila, že je skvělá a že ji ona sama má.


Samotný obal tvářenky je neskutečně krásný, barevný, jarní až letní.


Klasické papírové a pěkně barevně sladěné balení a uvnitř malé zrcátko.


Uvnitř naleznete již klasicky i malý štěteček, který se dá naprosto v pohodě použít, ale já používám na nanášení tvářenky jiný.


Zrcátko je praktické na cestování, ale jinak ho nepoužívám.


Samotná tvářenka je naprosto krásná, nádherná a rozkošná a dokonalá.
Je krásně pigmentovaná, má skvělý odstín, na tváři hází úžasně zlatavé až meruňkové odlesky a je prostě jedna z top mých tvářenek.


Má navíc nádherný reliéf ve tvaru Kalifornského slunce, což mi přijde dost originální.


Obsahuje menší sheen, takže není třeba používat rozjasňovače, což mi také přijde parádní.


Pigmentace je parádní a tvářenka nepráší, což je další její klad.


Tvářenku seženete v Sephoře a stojí okolo 900Kč, ale já ji mám od mojí milé Janičky za  krásných 500Kč, no prostě nemohla jsem odolat.

Inu závěrem, jistě tuto novou tvářenku znáte a můžete si jí také pořídit v novinkové paletce tvářenek od Benefitu.


Co na tvářenku říkáte Vy?

Přeji Vám krásný a pohodový den.

papa Vaše E.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Tímto Ti moc děkuji za návštěvu a čtení tohoto blogu! ♥ Můj blog můžeš sledovat i na další sociálních sítích, jako je  FBInstagram , kde jsem také aktivní. V případě jakéhokoli dotazu mě neváhej kontaktovat na e-mailu: eriuchytilova@gmail.com . Ještě jednou Ti děkuji a přeji krásný a pohodový den!

#recenze Orientální vůně - 100 ml - 1 ks - 795 Kč

AHOJ HOLKY,   moc vás vítám u dnešní recenze, kterou jsem se rozhodla sepsat na základě včerejšího, tak trochu potvrzujícího komplimentu, na...