neděle 11. června 2017

Prima pleťové masky

 

AHOJ, AHOJ,

Moc Vás vítám u dnešního článku, respektive u dnešní recenze. Před časem přišel Loreal s novinkou na trh a to v podobě pleťových masek, které jsou v trojím provedení a já si vybrala v DMku tuto exfoliační masku pure clay. Vyšla mě asi na necelé 300 Kč a jsem s ní dost spokojená.

 
Balení je pěkné, takové luxusnější na drogérkový výrobek.

 
Jedná se tedy o Exfoliační masku na obličej, která obsahuje účinnou směs tří očišťujících jílů obsahujicí:
Kaolin - vysoce účinný přírodní jíl známý absorbcí nečistot a přebytečného mazu
Montmorilllonit - jíl bohatý na minerály, známý pro eliminaci nedokonalostí
Marocký jíl - očišťující jíl s vysokou koncentrací minerálů známý pro rozjasnění pleti, proto také rozjasňující maska a tížený efekt a proto jsem si právě tuto masko zvláště na blížící se léto pořídila.



Samotná maska má příjemnou hutnější texturu, která se ovšem dobře nanáší a dobře se vsakuje do pleti.
 
Samotná maska velice krásně a svěže voní, skoro jako produkty značky Lush.
 

 
Samotná maska obsahuje malinkatá zrníčka, které mají obrazivní charakter a přijde mi, že dobře pleť vyčistí a obnoví.
 
Kamarádka si jí nezávisle na mě pořídila a také je s ní spokojená.

 
Používám ji cca měsíc a jsem se ní spokojená, dobře se nanáší, dobře zasychá, dobře pleť vypne a tak jí zjemní a dobře se i smývá, což je také důležité.
 
 
 
Druhou pleťovou masku, kterou nyní používám je tato Čerstvá pleťová maska z Lushe, kterou uchovávám v lednici a při samotném nanesení ji jen na chvíli vyndám, aby pokožka neměla teplotní šok.
 

 
Tato maska mi byla v prodejně Lushe doporučena jako hydratační a obnovující a jedná se tedy o masku The Sacred Truth, čili čerstvá pleťová maska, která je jako všechny produkty od Lushe veganské.

 
Jedná se tedy o antioxidační pšeničný výrobek s výhonky ženšenu, zeleného čaje, papáji, která obsahuje plno enzymů poskytující živé, čerstvé a účinné látky, které pleti vdechnou nový život.
 
Maska je to velice příjemná, hutná, ale přitom se dobře nanáší a dobře se na pleti vstřebává.

 
Jak jsem říkala konzistence je hutnější, ale to asi tím,že je nutné ji uchovávat v lednici.
 
Na pleti krásně sedne, dobře jí vyživí, vyčistí a také dodá tolik potřebnou hydrataci.

 
Kelímek obsahuje 50ml produktu a maska vyšla něco mezi 200-300Kč žádná levnota, ale když jde o Lush, tak se nebojím investovat.

 
Pleť si čistím denně dokonce dvakrát denně, ale masky si dávám tak dvakrát až třikrát do týdne, záleží jak mi to vyjde.
 
 
 
A co Vy a co pleťové masky, které máte rádi, které byste mi mohli doporučit?
 
 
V zásobě mám ještě další, ale ty jsem již měla, tak vím, co od nich čekat a také na své spotřebováno čekají plátýnkové masky.

 
 
Přeji Vám krásný a pohodový den.
 
papa Vaše E.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Tímto Ti moc děkuji za návštěvu a čtení tohoto blogu! ♥ Můj blog můžeš sledovat i na další sociálních sítích, jako je  FBInstagram , kde jsem také aktivní. V případě jakéhokoli dotazu mě neváhej kontaktovat na e-mailu: eriuchytilova@gmail.com . Ještě jednou Ti děkuji a přeji krásný a pohodový den!

#Shopping2024 X.

AHOJ HOLKY,  krásné jarní odpoledne přeji, a moc vás vítám u nákupů.  Toto je prosím pěkně má první objednávka na Hebe. To, že tato značk...