sobota 24. června 2017

Dva prima oranžové produkty


AHOJ, AHOJ,

 Moc Vás vítám u dnešního článečku, opět u recenze, protože nakupování jsme měli za poslední dobu měli hodně, tak budou recenze.

Před časem jsem dělala větší objednávku na Dekorativka.cz a také něco málo jsem si odnesla ze Sephory, tak přináším moje recenze.


Tělové máslo Ziaja s vůní pomeranče je naprosto skvělé. Krásně hutné, krásně voní, skvěle se zapracovává, úžasně se vstřebává, parádně hydratuje a vydrží, nedráždí a proto si mě získalo.


Konzistence taková máslovitá, ale není to ta typická máslovitost másla např. The Body Shop, to né, ale toto je příjemné, hutné, přitom lehké a velice příjemné.


A další oranžovou oblíbenkyní je tato krasavice ze Sephory, je to tedy novinkový balzámek na rty, který mají ve více přívůních. Já si vybrala tento mandarinkový, vybrala jsem si ho na základě testeru a nechtěla jsem zabarvující.


Balzámek má krásné balení, je sice takové papírové, ale velice luxusní a voní po mandarince, navíc nebarví a skvěle hydratuje, nosím ho nyní v kabelce  a je ideální na průběžnou hydratací rtů.


Krásná balení, skvělá hutná konzistence, lehký povrch a finiš, ale jediné co je negativní, tak je cena balzámku, tento stojí asi dvě stovky, nebo možná asi i něco málo přes to.


Takže, toto jsou mé dvě oblíbené dvě oranžové super produktičky, tedy pomerančové tělové máslo a tento mandarinkový balzámek.



Navíc ..... pomeranč a mandarinka patří k létu, takže nyní jsem s těmito produkty velice spokojená.


A čím se nyní bavíte Vy?

Přeji Vám krásný a pohodový den.

papa Vaše E.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Tímto Ti moc děkuji za návštěvu a čtení tohoto blogu! ♥ Můj blog můžeš sledovat i na další sociálních sítích, jako je  FBInstagram , kde jsem také aktivní. V případě jakéhokoli dotazu mě neváhej kontaktovat na e-mailu: eriuchytilova@gmail.com . Ještě jednou Ti děkuji a přeji krásný a pohodový den!

#Shopping2024 XIII.

  AHOJ HOLKY,  hezký začátek, nového pracovního týdne přeji, zároveň a moc tě vítám u nákupů.  Začnu tedy narozeninovým dárkem pro DM., kter...