neděle 21. května 2017

První Máj 2017 - plavba lodí do Nelahozevse

 

AHOJ, AHOJ,

 Moc Vás vítám u dnešního článečku a příspěvku, tento článek je z prvního máje. Já vím maličko opožděně, ale jak si píši články dopředu, jako do zásoby a nepublikuji denně tak se mi to tady kupí je to prostě ve frontě.

 
Můj muž jakož to zastupitel na Praze 5 dostal pozvánku od vedení Pražské paroplavební společnosti již tradičně pozvánku na zahájení plavební sezony.

 
Letos se nově plulo do Nelahozevse.

 
Pluli jsme na tradičním parníku Vltava.

 
Přes plavební komory jsme se dostali z Prahy.

 
Ano jedno selfíčko nesmí chybět a docela se povedlo.

 
Vyšlo i počasí což jsme moc uvítali.

 
No a dorazili jsme do Nelahozevse, kde jsem před x lety byli na výletě a na zámku.

 
Nutná fotka před lodí.

 
No a šlo se na zámek a na jeho komentovanou prohlídku, ale bohužel se nemohlo na zámku fotit.

 
Zámek krásný a jedna zajímavost Nelahozeves je rodištěm skladatele Antonína Dvořáka
Více o zámku v odkazu ZDE.

 
Zámek známe jelikož jsme tam již jednou byli, jak jsem již psala.

 
Průvodci byli v dobových oblečcích nebo spíš kostýmech.






 
Ze zámku byl krásný výhled na Vltavu.





 
Cestou ze zámku na zpáteční plavbu do Prahy jela mašinka. :-)


 
A jedno selfie .. trochu nepovedené.

 
Loď z výšky.


 
A už se plavíme do Prahy. Jinak plavba byla na celý den, vypluli jsme v 9h a vrátili jsme se okolo páté odpoledne.


 
Krajinou jsme se skutečně kochali. Jinak tradičně se plavební sezona otevírala plavbou na Slapy a o této plavbě jsem psala článek ZDE, kterou jsme také absolvovali x krát a bylo to vždy super.

 
Jinak na palubě bylo připraveno bohaté občerstvení vč. nápojů, takže to bylo také super.

 
A pro děti byl připraven kouzelník a můj muž se velice rád zapojil.

 
Vtipné bylo, když můj muž odcházel a kouzelník mu děkoval za asistenci, tak mu povídá no tak mi prosím vraťte hodinky a mobil. Byl velice šikovný pan kouzelník.

 
Děti i dospělí se bavili.

 
Jedna fotka s Val, což je dcera našich známých se kterými jsme se na lodi potkali.

 
Musím říct, že jsme si první máj skutečně užili a dobře jme se bavili a dobře jsme se poměli. Tímto moc děkuji PPS, že nás na plavbu vzala.
 



A dostali jsme i pamětní list.

 

 
 
A jak jste první máj trávili Vy?
 
Pod třešní polibek nebyl, ale šeřík se snad dá také počítat.
 
Všem přeji krásný a pohodový den.
 
papa Vaše E.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Tímto Ti moc děkuji za návštěvu a čtení tohoto blogu! ♥ Můj blog můžeš sledovat i na další sociálních sítích, jako je  FBInstagram , kde jsem také aktivní. V případě jakéhokoli dotazu mě neváhej kontaktovat na e-mailu: eriuchytilova@gmail.com . Ještě jednou Ti děkuji a přeji krásný a pohodový den!

#Shopping2024 XIII.

  AHOJ HOLKY,  hezký začátek, nového pracovního týdne přeji, zároveň a moc tě vítám u nákupů.  Začnu tedy narozeninovým dárkem pro DM., kter...