sobota 27. května 2017

Poslední dubnové nákupy ...

 
 

AHOJ, AHOJ,

Moc Vás vítám u dnešního článku, kterým jsou moje skromné dubnové nákupy.

 
Jelikož jsem si již delší dobu nepořídila nic na sebe, tak jsem si udělala radost a na Zličíně v Metropoli jsem si koupila jeany od značky Desigual.

 
Jsou krásné, barevné a hlavně mají letos tolik trendy výšivky.

 
Jsou bokové, což je maličkato nevýhoda, mám raději vyšší pas, ale zvládnu i bokovky.

 
Jsou krásné, barevné, dají se ohrnout, což je také velice šik.
 
Cenu Vám raději snad ani nebudu prozrazovat.

 
Další nákupy jsou kosmetické.

 
V Tesco My začal festival krásy a já tam hned druhý den zašla, abych to tam okoukla.

 
Uvedli 20% slevu téměř na vše, ale mě nejvíce zaujaly tyto krémíky, navíc ty roztomiloučké obaly.

 
Jablíčko, banánek, aloe vera...a spousty dalších druhů ovoce.


 
Já si vybrala krém v balení jablíčka.

 
Jedná se tedy o face cream anti-aging, které dám k svátku mojí mamce.

 
Pak jsem zašla do Dmka omrknout novinky a primárně jsem šla koupit tyto desinfekční gelíky, jelikož nám docházejí.

 
U mýdel mě zaujalo toto růžové, přišlo mi, že jsem ho tam nikdy před tím neviděla, asi se tedy jedná o novinku.
 

 
Je to tedy Balea tekuté mýdlo na ruce s třešní a bezovým květem, na léto bude podle mého soudu ideální.

 
U stojanu s miniatury mě zaujal tento produkt, který vypadá jako nějaká přesnídávka pro děti.

 
Žádná přesnídávka, ale malé - asi cestovní balení tělové emulze s vůní lehkých květů a ovoce. A zdůrazňuji je to limitovaná edice.

 
Jako poslední jsem si vybrala tyto šumivé tablety do vody, jedno balení s vápníkem a magnéziem a druhé je s vitamínem C.

 
Tak to byly moje dubnové nákupy, co jste si pořídili Vy??

 
 
Přeji Vám krásný a pohodový den.
 
papa Vaše E.


Žádné komentáře:

Okomentovat

Tímto Ti moc děkuji za návštěvu a čtení tohoto blogu! ♥ Můj blog můžeš sledovat i na další sociálních sítích, jako je  FBInstagram , kde jsem také aktivní. V případě jakéhokoli dotazu mě neváhej kontaktovat na e-mailu: eriuchytilova@gmail.com . Ještě jednou Ti děkuji a přeji krásný a pohodový den!

#Recenze - Ziaja toner 👍 // Isana odličovač 👍👎

AHOJ HOLKY,  krásný PÁTEK přeji, a vítám Tě u dnešní rovnou dvojité recenze. Oba produkty jsou z Rossmanna, pořízeno na Rohlíku.  Začnu t...