neděle 28. května 2017

Oblíbenci za měsíc duben 2017

 

AHOJ, AHOJ,

 
Moc Vás vítám u oblíbenců za měsíc duben 2017.
 
Nemůžu začít ničím jiným než touto krasavicí a tím je limitovaná paletka očních stínů Urban Decay Gwen Stefani.

 
Líčila jsem se s ní denně, jak vidíte, tak v ní mám poměrně již docela slušné krátery.
Paletka je krásně pigmentovaná, obsahuje matné tak i stíny se šimmerem, maličko práší, ale dá se z ní vykouzlit krásné denní nude líčení tak výraznější kouřovky. Jak víte, tak paletku mám z druhé ruky, ale jsem s ní spokojená a jsem moc ráda, že jsem si jí pořídila.

 
Obočí jsme si upravovala touto mikrotužkou od značky Sephora.
Tužka krásně kreslí, dobře s ní dovyplníte chloupečky a má skvělou pigmentaci, jen mi přijde, že malinkato rychle ubývá.

 
Mám ji v odstínu 02 Nutmeg Brown.

 
Zástupce řasenky je tady mnou tolik oblíbená, levná, drogérková řasenka od značky Essence Lash Princess. Mě řasenka udělá krásně dlouhé, natočené a husté řasy.

 
Na den jsem požívala nejraději tuto rtěnku od značky Clinigue z řady Pop.

 
Mám ji v odstínu Plum pop 14.


Rtěnka je krásně krémová, nevysušuje, krásně hydratuje, má krásnou nude alá lepší rty, ale moje a mám ji velice ráda.

 
Jelikož jsem si líčila oči nude odstíny, tak jsem občas chtěla mít výraznější rty a nejraději jsem si je malovala touto novou rtěnkou z nové řady od Avonu Mark.

 
Mám ji v odstínu Roasted Red a je to výrazná tmavá až malinkato do hněda vínovo fialová barvička.

Rtěnka je krásně pigmentovaná, dobře na rtech drží a nevysušuje, navíc je za super cenu.

 
No aby mi stíny vydrželi krásně celý den na očním víčku musím používat bázi. Mě prostě stíny bez báze nedrží.
 
Nejlepší bází, kterou doma mám je tato od Urban Decay v odstínu Eden.

 
Nesmíme zapomenout ani na tváře a konturu.

 
Nejraději poslední dobou používám toto blush duo od značky Nars.

 
Jednak má krásné balení, ale hlavně ty barvičky.
 
 
Pravou částí paletky si uděláte krásně konturu a levou částí si krásně prosvětlíte tvářičky.
 
Pigmentace úžasná, praktičnost bezkonkurenční a velice se mi tato tvářenka s konturovacím pudrem líbí obzvláště na jaro a léto.

 
Nesmíme ovšem zapomenout na rozjasnění, to by nešlo, trochu do vnitřního koutku oka pomocí zkoseného štětečku od PLH a také pak na lícní kosti.
 

 
Hrozně moc jsem si oblíbila tuto paletku s třemi rozjasňovači od The Balm. Nejvíce a také nejraději používám ten první rozjasňovač Mary Lou, což je asi patrné, už tam mám docela kráter.

 
A v dubnu jsem nedala bez hodinek ani ránu a tyto staronové jsem nosila denně.

 
Tak to jsou moji oblíbenci za měsíc duben.
 
A co jste nejčastěji používali Vy??

 
 
Přeji Vám krásný a pohodový den.
 
papa Vaše E.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Tímto Ti moc děkuji za návštěvu a čtení tohoto blogu! ♥ Můj blog můžeš sledovat i na další sociálních sítích, jako je  FBInstagram , kde jsem také aktivní. V případě jakéhokoli dotazu mě neváhej kontaktovat na e-mailu: eriuchytilova@gmail.com . Ještě jednou Ti děkuji a přeji krásný a pohodový den!

#Shopping2024 X.

AHOJ HOLKY,  krásné jarní odpoledne přeji, a moc vás vítám u nákupů.  Toto je prosím pěkně má první objednávka na Hebe. To, že tato značk...