pondělí 10. dubna 2017

Giveaway - jarní :-)


AHOJ, AHOJ,

 Moc Vás vítám u dnešního článku a u jarní Giveaway. Delší dobu tady nebyla soutěž, tak jsem si řekla, že si pro Vás něco připravím.


Můžete se zapojit o tyto produkty.
Asi nejhodnotnější dárkem je toto tělové máslo The Body Shop v tom mega velkém balení o objemu 400ml s vůní jahody.


Dále je v giveway Rimmel rose gold taštička na šminky.


Tvářenka Essence.


Krémový - nebo tekutý rozjasňovač Loreal, toto je docela novinka.


Loreal růžová rtěnka.V odstínu Color riche - Pink gold.



Kalíškový balzámek opět s vůní jahody od Bomb Cosmetics


Růžová rtěnka od Rimmelu v odstínu 110.


A posledním kouskem jsou tyto náušničky.



PRAVIDLA SOUTĚŽE:
  • Sledovat můj blog tady na Blogger Zde.
  • Dále můžete sledovat můj FB nebo Instagram
  • Napsat mi dolů do komentářů, co máte na jaru nejraději.
  • Zanechte na sebe kontakt, abych Vás mohla v případě výhry kontaktovat.
  • Mít doručovací adresu v ČR nebo na Slovensku.
  • Držte si palce.

Giveaway trvá od 10.4.2017 do 30.4.2017.



Tak snad se rádi zapojíte do soutěže.

Přeji Vám krásné a pohodové dny.

papa Vaše E.



Žádné komentáře:

Okomentovat

Tímto Ti moc děkuji za návštěvu a čtení tohoto blogu! ♥ Můj blog můžeš sledovat i na další sociálních sítích, jako je  FBInstagram , kde jsem také aktivní. V případě jakéhokoli dotazu mě neváhej kontaktovat na e-mailu: eriuchytilova@gmail.com . Ještě jednou Ti děkuji a přeji krásný a pohodový den!

Je mi ČTYŘICET

  AHOJ HOLKY, v prvé řadě přeji hezké VELIKONOČNÍ PONDĚLÍ.  na blogu jsem našla článek s názvem "je mi pětatřicet", tak jsem se ne...