pondělí 20. března 2017

Výhra v GA u Áji na blogu :-))


AHOJ, AHOJ,

Moc Vás vítám u dnešního článku, který je o tom, že jsem u Aji vyhrála GA, sice někdy před Vánoci, ale prostě výhra mi doputovala až nyní, ale to nevadí.


Vyhrála jsem toho opravdu hodně, ale o to víc jsem z toho nadšená, tato kosmetická taštička je naprosto dokonalá, ale pro moje potřeby maličká, takže ji buď to někomu podaruj a nebo jí dám do soutěže pro Vás.


Poté balíček obsahoval rozjasňovač čili bronzer a to tekutý, viděla jsem na něj spousty recenzí, ale pro mě to zcela nebude, takže jsem se rozhodla, že ho dám do soutěže.


No a toto konturovací trio jsem chtěla moc vyzkoušet, tak konečně ho mám doma a moc se na něj těším.


No a i tato krémová tvářenka mě velice zaujala.


Musím přiznat, že toto je moje první krémová tvářenka a moc se na ní těším.



Odstín vypadá skvěle.


Paletka očních stínů vypadá velice dobře.


Velice krásně praktická ideální na cestování.


Už se moc těším až tuto paletku vyzkouším.


Další produkty, které balíček obsahoval balíček jsou rtěnky.



Já mám super dva odstíny 110 a 600 a jsou to rtěnky od Rimmeru.


Barvičky jsou pro mě spíše nepoužitelné, proto je podaruji.


No a  v balíčku se objevily i rtěnky a to novinkové od Lorealu.





Mám je tedy v odstánu Ping Gold a Rouge Gold.


No nechyběly ani řasenky, ostatně jsem na ně moc  zvědavá.


No a posledním kouskem je makeup.
Je ten novinkový, který jsem si chtěla pořídit, ale nějak jsem se k tomu nedostala no a najednou jsem ho dostala od Áji, takže jsem naprosto nadšená.


Dostala jsem ho v odstínu 103 True Ivory a myslím, že na moji pokožku bude naprosto v poho.


Barvička vypadá docela tmavě, čehož se docela bojím, ale jak jsem ho tak zkoušela tak mé pleti bude vyhovovat.  


No moji milí a jsme u konce, to byla super výhra, co říkáte?



Přeji Vám krásný a pohodový den.
papa Vaše E.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Tímto Ti moc děkuji za návštěvu a čtení tohoto blogu! ♥ Můj blog můžeš sledovat i na další sociálních sítích, jako je  FBInstagram , kde jsem také aktivní. V případě jakéhokoli dotazu mě neváhej kontaktovat na e-mailu: eriuchytilova@gmail.com . Ještě jednou Ti děkuji a přeji krásný a pohodový den!

#Shopping2024 X.

AHOJ HOLKY,  krásné jarní odpoledne přeji, a moc vás vítám u nákupů.  Toto je prosím pěkně má první objednávka na Hebe. To, že tato značk...