pondělí 6. března 2017

Nákupy v parfumérii :-))


AHOJ, AHOJ,

 Moc Vás vítám u dnešního nákupového článku, kde jsem trochu více utrácela, ale co, byly akce a já jich využila.


Jednu krásnou neděli jsme se sebrala a jela k nám do OC Nový Smíchov a měla jsem strašnou potřebu si něco pořídit. Moje první kroky vedly do Manufaktury.


Pořídila jsem si tento velice praktický set, krém na ruce a desinfekční gelík s vůní Mojito.
Gelík jsem dala mému Lukášovi, jelikož mu ten jeho již dochází a krém na ruce bude super do kabelky, protože je malý.


Dostala jsem i letáček s novinkovými produkty.


No a zavítala jsem i do parfumérie Douglas.


Neodolala jsem této paletce s jejich profláknutými rozjasňovači.
Navíc když mi paní u pokladny pochválila výběr a sdělila mi, že se jedná o limitku, tak jsem prostě neváhala.



No co k tomu dodat, nádhera, nejvíce asi budu využívat Mary - Lou a potom Cindy - Lou, tmavší rozjasňovač možná využiji v létě, ale to ještě uvidím, cena paletky byla 800Kč.


Na instagramu prodávala moje milá sledovatelka Janička - tímto jí velice zdravím tento Narsí poklad za neuvěřitelných 400Kč, no nezaváhala jsem ani minutu a hned si ho vzala.


Jedná se tedy o konturovací duo s tvářenkou.


Je to naprostá nádhera.


Duo se jmenuje blush bronzer duo. A obsahuje všemi opěvovanou tvářenku Orgasm a bronzer.



Krásné balení a super pigmentace je u Narsu samozřejmostí.


Toto je moje první pudrový produkt od této značky a myslím si, že né rozhodně poslední.


Janička mi vše poslala do druhého dne, vše bylo krásně zabalené a neúčtovala si ani poštovné.

Jako dárek jsem dostala tuto tvářenku od Essence.


Je úplně nová a asi poputuje k Vám do soutěže.


Je v odstínu 01you me - awesome. Musím říci, že této tvářenky jsem si ani ve stojanu Essence nevšimla.


No a v balíčku jsem našla ještě tuto suprovou růžovou rtěnku od Max Factor, která má ovšem nádherné balení a s rtěnkami od Max Factor jsem moc spokojená.


Mám jí v odstínu 615. Už se na ní moc těším.


No a na internetu na mě vyskočila víkendová akce na Notino.cz, že vůně Eternity od CK je za krásných 599Kč v objemu 100ml, no neváhala jsem ani minutu a hned objednávala.


Tuto vůni dobře znám, mám ji velice ráda a moc ráda a často se k ní vracím. Navíc za tak super cenu, na jaro bude parádní.


No to jsem utrácela, co říkáte??

No a co jste si za poslední dobu pořídili Vy??



Přeji Vám krásný a pohodový den.

papa Vaše E.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Tímto Ti moc děkuji za návštěvu a čtení tohoto blogu! ♥ Můj blog můžeš sledovat i na další sociálních sítích, jako je  FBInstagram , kde jsem také aktivní. V případě jakéhokoli dotazu mě neváhej kontaktovat na e-mailu: eriuchytilova@gmail.com . Ještě jednou Ti děkuji a přeji krásný a pohodový den!

#recenze Orientální vůně - 100 ml - 1 ks - 795 Kč

AHOJ HOLKY,   moc vás vítám u dnešní recenze, kterou jsem se rozhodla sepsat na základě včerejšího, tak trochu potvrzujícího komplimentu, na...