úterý 14. března 2017

Miš maš nákupíčky :-))


AHOJ, AHOJ,

  Moc Vás vítám u dnešních nákupů, jak jsem psala v minulosti, tak příliš nenakupuji v poslední době, ale teď se mi to nějak sešlo a hned jsem nakupovala hned 2x a nyní máme tu drogérkovou část.


Toto úžasné pončo mi přivezla moje kamarádka Sylva, že jí ho nabídla její pedikérka, ale že jí je malé.
Je naprosto úžasné, teploučké a heboučké velice kvalitní zpracování a k černému tričku bude naprosto báječné.

Vzor je napodobenina Burberry, ale to mi vůbec nevadí, s tímto vzorem mám již šálku.


Pončo je teploučké, měkkoučké a velice šik, navíc stálo krásných 400Kč. No neberte to.


Od kamarádky jsem dostala tento super hrneček, ideální na malou černou kávu.


Zašla jsem na skok i do Dmka, kde jsem si odnesla papírové kapesníky, takové to jejich klasické balení.


Odnesla jsem si i toto novinkové mýdlo na ruce s vůní Pitay a kokosu, nově Dmko zlevnilo tyto mýdla na ruce na krásných 19Kč.


Zaujal mě novinkový pěnový sprchový gel, tento je s vůní vanilky a lesních bobulí.


No a jelikož je zima a já si pořád hydratuji rty, tak jsem si vzala osvědčené balzámky, ten modrý je klasický, ten kupuji stále dokola a jsem s ním spokojená, třešňový je podle mého novinkový a jsem na něj zvědavá, ale bude asi lehce zabarvovat rty.


No a jsme u konce, dnes to bylo rychlé.

A co jste si za poslední dobu pořídili Vy?





Přeji Vám krásný a pohodový den.

papa Vaše E.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Tímto Ti moc děkuji za návštěvu a čtení tohoto blogu! ♥ Můj blog můžeš sledovat i na další sociálních sítích, jako je  FBInstagram , kde jsem také aktivní. V případě jakéhokoli dotazu mě neváhej kontaktovat na e-mailu: eriuchytilova@gmail.com . Ještě jednou Ti děkuji a přeji krásný a pohodový den!

#Recenze - Ziaja toner 👍 // Isana odličovač 👍👎

AHOJ HOLKY,  krásný PÁTEK přeji, a vítám Tě u dnešní rovnou dvojité recenze. Oba produkty jsou z Rossmanna, pořízeno na Rohlíku.  Začnu t...