středa 8. března 2017

Dárečky, které posílám do Japonska


AHOJ, AHOJ,

Moc Vás vítám u dnešního netradičního článečku. Nedávno jste se zde na mém blogu mohli dočíst, že mi doputoval balíček od mé kamarádky - bývalé kolegyně, která žije a pracuje v Japonsku - ano je to Japonka. Poslala mi krásně a naprosto parádně zabalené věcičky, tak jsem se jí chtěla revanšovat.


Pro moji milou Chieko jsem vybrala tento stříbrný set s řetízkem a přívěskem.


Přívěsek je takový univerzální a mě se velice líbí, snad udělá radost.


Ještě jsem jí pořídila tento náhrdelníček ve tvaru vážky, ale toto není stříbro je to bižuterie.


Nově u nás v OC Nový Smíchov otevřeli dánský obchod Tiger a já tam jednu krásnou sobotu nalítla a pořídila jsem jí roztomiloučké ponožky s motivem kočičky.


Mají tam přehršle věcí, ale já se skutečně dlouze nezdržovala a i proto, že jsem neměla příliš času a vzala jsem jí toto roztomiloučké pouzdro na cestovní pas.


Snad jí udělá radost. Všechny věci v krámu Tiger stály okolo 120Kč, žádná drahota. Ale musím se tam ještě vypravit a něco si pořídit, protože tam mají tolik zajímavých věciček.


No a pak jsem bloumala OC a zašla do CaA a na doporučení mojí maminky jsem jí vybrala tento šáteček.


Mě se velice líbí, je z velice příjemného a jemného materiálu.


Ještě Vám tady dávám detail, který je povedený, šáteček je velice příjemný na dotek a snad udělá radost.


Ještě jí do balíčku připojím dopis a také nějakou kosmetiku, ale to ještě nevím jakou.


Tak to byl můj reciproční dáreček pro moji milou kamarádku Chieko.

Také rádi dostáváte a ještě raději dáváte dárečky?

Přeji Vám krásný a pohodový den.

papa Vaše E.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Tímto Ti moc děkuji za návštěvu a čtení tohoto blogu! ♥ Můj blog můžeš sledovat i na další sociálních sítích, jako je  FBInstagram , kde jsem také aktivní. V případě jakéhokoli dotazu mě neváhej kontaktovat na e-mailu: eriuchytilova@gmail.com . Ještě jednou Ti děkuji a přeji krásný a pohodový den!

#Recenze - Ziaja toner 👍 // Isana odličovač 👍👎

AHOJ HOLKY,  krásný PÁTEK přeji, a vítám Tě u dnešní rovnou dvojité recenze. Oba produkty jsou z Rossmanna, pořízeno na Rohlíku.  Začnu t...