čtvrtek 16. března 2017

Čistící a zmatňující bahenní maska se zinkem a mědí - Sephora


AHOJ, AHOJ,

 Moc Vás vítám u dnešní recenze. Bude se tedy jednat o recenzi na čistící a zmatňující bahenní masky se zinkem a mědí od značky Sephora.

Tuto pleťovou masku jsem si pořídila na základě doporučení několika blogerek.

Maska obsahuje 50ml a stojí okolo 450Kč, no žádná levnota, ale co byste také od parfumérkového produktu chtěli.


Jedná se tedy o bahenní masku s obsahem zinku a mědi, která pleť okamžitě čistí a zdokonaluje.

Jak působí?
Vstřebává přebytečný kožní maz, odstraňuje nečistoty, uvolňuje ucpané póry, omezuje vznik nedokonalostí a zanechává pleť dlouhodobě čistou a zmatněnou, aniž by ji vysušovala.

Plusy:
- Složení s vysokým obsahem minerálů pro dobrou kondici pleti (zinek, měď a kaolín).
- Její hladká a nekomedogenní bahenní textura se snadno aplikuje i oplachuje.
- Klinická snášenlivost prokázána.

Jak ji používat?
Používat 1 – 2 krát týdně. Já ji skutečně minimálně 1x do týdne použiji.


Její složení je:
Zinek a měď: Čistící účinek (nedokonalosti, přebytečný kožní maz).
Kaolín: Zjemňující účinek, navíc umožňuje doplnit do pokožky nezbytné minerální soli


Balení je krásné, takové luxusní, je vyrobena z tvrzeného plastu.


Má krásné ochranné víčko a samotný produkt je světle černé až do šeda bych řekla.
Po nanesení změní barvu a zcela zbělá, obsahuje maličkaté částečky zinku a mědi.


Konzistence je taková krémovo -gelová a velice příjemná, jediná nesnáz je ta, že ráda barví, takže při nanášení musíte postupovat opatrně.


Tady je bubák - ba ne, vidíte, jak maska bělá - po uschnutí což je čas smytí masky je světloulinkatě šedivá.


Maska mi dělá pěknou a vyčištěnou pleť, rozhodně jsem si jí oblíbila a rozhodně to není moje první balení. Ale pokud se chcete zabavit viditelných a ucpaných porů, tak samozřejmě samotná maska nestačí, musíte pravidelně pleť čistit, tonizovat a hydratovat. Ideálně chodit pravidelně na kosmetiku.



A co Vy nyní používáte za masky??

Přeji Vám krásný a pohodový den.

papa Vaše E.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Tímto Ti moc děkuji za návštěvu a čtení tohoto blogu! ♥ Můj blog můžeš sledovat i na další sociálních sítích, jako je  FBInstagram , kde jsem také aktivní. V případě jakéhokoli dotazu mě neváhej kontaktovat na e-mailu: eriuchytilova@gmail.com . Ještě jednou Ti děkuji a přeji krásný a pohodový den!

#Recenze- Huda beauty mascara

AHOJ HOLKY,  moc vás vítám u dnešní recenze. Tuto řasenku od HUDA BEUTY LEGIT LASHES   mám doma od loňska. Je to miniaturka, ale ...