pondělí 20. února 2017

Victorias Secret Secret Carm Body Cream


AHOJ, AHOJ,

Moc Vás vítám u dnešní recenze a představení tělového mléka od Victorias Secret.

To že vlastním dva produkty z řady tělové kosmetiky od "Viktorky" jsem Vám úplně zapomněla říct.

Loni v říjnu byl můj muž na služební cestě a tyto produkty mi koupil jako dárek na letišti a udělal mi tím ohromnou radost.

No a já Vám dnes přináším mojí recenzi.


Tento tělový krém je vhodný jak na mazání těla, tak i k mazání rukou.
Má naprosto úchvatný obal, ale také i konzistenci a neskutečnou vůní, která je velice intenzivní a kořeněná a voní jako krásný parfém.



Mám tělové mléko s názvem Secret Carm, které neskutečně krásně voní po koření a výrazných cedrovitých tonech a voní jako krásný parfém.


Na aplikátorku je samozřejmě znak a písma samotné značky, no prostě obal je naprosto luxusní, aby taky ne za ty peníze.

Toto tělové mléko vyšlo na 18 USD.


Konzistence je naprosto dokonalá, krásně krémová, trochu hutnější, dobře se vstřebává, krásně hydratuje po dlouhé hodiny a naprosto fantasticky voní a zanechá Vaši pokožku krásně jemnou, hebkou a hydratovanou.

Omluvte tuto fotku, ale zrovna jsem měla na levé ruce škrábanec od naší Izinky.



S tímto produktem jsem velice spokojená a rozhodně bych si při příležitosti koupila další produkty.

Mému manželovi nesmírně děkuji, že mi toto tělové mléko koupil. :-))


Inu za mě rozhodně doporučuji investovat, je to přeci jenom zážitek. Jí nikdy nic od Victorias Secret neměla a jsem naprosto nadšená a musím přiznat, že si produkt tak trochu šetřím. :-))


A jakou máte zkušenost s touto značkou Vy??


Přeji Vám krásný a pohodový den.

papa Vaše E.


Žádné komentáře:

Okomentovat

Tímto Ti moc děkuji za návštěvu a čtení tohoto blogu! ♥ Můj blog můžeš sledovat i na další sociálních sítích, jako je  FBInstagram , kde jsem také aktivní. V případě jakéhokoli dotazu mě neváhej kontaktovat na e-mailu: eriuchytilova@gmail.com . Ještě jednou Ti děkuji a přeji krásný a pohodový den!

#Recenze- Huda beauty mascara

AHOJ HOLKY,  moc vás vítám u dnešní recenze. Tuto řasenku od HUDA BEUTY LEGIT LASHES   mám doma od loňska. Je to miniaturka, ale ...