pátek 3. února 2017

Oblíbenci za měsíc leden 2017


AHOJ, AHOJ,

Moc Vás vítám u lednových oblíbencích, víte dobře, že oblíbenci za uplynulý měsíc jsou vždy jen v řádu dekorativní kosmetiky, napadlo mě však přidat i pečující kosmetiku, zajímalo by Vás to??


V lednu jsem opět oprášila můj velice oblíbený a téměř spotřebovaný make-up Astor v odstínu 100 Avory, což je nejsvětlejší odstín, který mi naprosto vyhovuje a padne mi již druhou zimu.


Make-up je středně krycí, krásně splyne s pletí a dobře se zapracovává.


Mám k němu i Astor skin match korektor s houbičkovým aplikátorkem, kde už téměř nic nemám.


Korektor mi velice vyhovuje a dobře zakryje kruhy pod oči, na které já příliš netrpím, ale používám ho spíše na drobné nedokonalosti. Na ty je výtečný.


Líčení v lednu jsem si velice zjednodušila touto multifunkční paletou od Makeup revolution London.


Mám ji s názvem Euphori apalette.


Paletka obsahuje jednak krásných šest odstínů očních stínů, tak bronzer, rozjasňovač a i tvářenku, takže ideální na cestování.


Se stíny se dají vykouzlit krásná denní, ale i večerní líčení, jen jsou maličko prášivá.


Bronzer i rozjasňovač využívám hojně, jen tvářenka mi příliš nesedne, je s obsahem schimmeru a to není to pravé ořechové.


Na stíny jsem velice ráda nanášela tuto kajalovou tužku od Avonu.


Která je krásně černá a měkká, takže aplikace s ní je velice ideální, jen musíte chvilku počkat než zaschne.


Na řasy jsem nejraději nanášela tuto Rimmelí  řasenku s argonovým olejem, kterou mám již podruhé a velice mi vyhovuje.


Větší silikonový kartáček krásně řasy prodlouží, zahustí a i natočí.


No a můj nejoblíbenější štětec za poslední dobu je tento od PLH.


Jedná se tedy o M 56 čili o docela novinkový štětec.


Ideální na bronzer či rozjasňovač, značka ideál.


Na rty jsem nejraději volila tuto sprostě rudou od Tredn it up.


V odstínu  460 matte.


Na rtech je krásná a docela i trochu toho pití a jídla vydrží, ale co chcete za necelých 80Kč.


Pigmentace dobrá, ale toto je swatch po několika přetřeních.


Ano vím, není toho mnoho, ale tyto výrobky mi zpestřili měsíc ledne 2017, co se dekorativní kosmetiky týká. No a jak jste na tom Vy?,


Budu moc ráda za Vaše tipy.

Přeji Vám krásný a pohodový den.

papa Vaše E.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Tímto Ti moc děkuji za návštěvu a čtení tohoto blogu! ♥ Můj blog můžeš sledovat i na další sociálních sítích, jako je  FBInstagram , kde jsem také aktivní. V případě jakéhokoli dotazu mě neváhej kontaktovat na e-mailu: eriuchytilova@gmail.com . Ještě jednou Ti děkuji a přeji krásný a pohodový den!

#Recenze- Huda beauty mascara

AHOJ HOLKY,  moc vás vítám u dnešní recenze. Tuto řasenku od HUDA BEUTY LEGIT LASHES   mám doma od loňska. Je to miniaturka, ale ...