neděle 1. ledna 2017

Super vánoční sprchový gel


AHOJ, AHOJ,


Přeji Vám krásný první den v Novém roce 2017, přeji Vám hodně zdraví, štěstí a úspěchu.

 Moc Vás vítám u dnešního článku u dnešní recenze. Opět se zaměříme na britskou kosmetickou značku The Body Shop, kterou já mám velice ráda a mám s ní jen dobré zkušenosti.

Tentokrát to bude sprchový gel, který je naprosto úžasný, navíc ve spojitosti s tělovým máslem tvoří úžasné kombo.


Sprchový gel jsem si kupovala při mém větším nákupu v OC Nový Smíchov a kupovala jsem i Janičce, mé čtenářce z Brna dva sprcháče z limitované vánoční edice.

Ano tento sprcháč je z limitky a to vánoční, ale myslím si, že po svátcích nyní bude ještě k dostání a budou jistě i slevy.


Sprcháč obsahuje 250 ml produktu a voní naprosto úžasně po vanilce, voní lehce sladce až kořenění což mi nyní v období, kdy ho používám tj. mezi svátky moc vyhovuje, obecně vzato mám silnější vůně ráda spíše v zimě či na podzim.


Je tedy pravda, že produkty této kosmetické značky nejsou nejlevnější, ale produkty za to skutečně stojí.
Lahvička mě vyšla na 189Kč, ano není to málo, ale její obsah Vás dostane.


Sprchový gel je velice krémový a hutný, takže ho stačí nanést skutečně malé množství, zvláště, když použijete jejich houbičku, se kterou jste namydlení a umytí na to tata :-)), je to super kombo, které mi velice vyhovuje.

Pro mě super zimní či vánoční sprchový gel, který hoooodně pění, krásně umyje, krásně voní a nevysušuje pokožku, kterou zanechá příjemně hebkou a vláčnou.

Za mě Vám mohu tento sprchový gel skutečně doporučit.




A jaké vůně máte rádi přes zimu Vy??

Přeji Vám krásný a pohodový den.

papa Vaše E.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Tímto Ti moc děkuji za návštěvu a čtení tohoto blogu! ♥ Můj blog můžeš sledovat i na další sociálních sítích, jako je  FBInstagram , kde jsem také aktivní. V případě jakéhokoli dotazu mě neváhej kontaktovat na e-mailu: eriuchytilova@gmail.com . Ještě jednou Ti děkuji a přeji krásný a pohodový den!

BlendyGo3 - recenze bezdrátového mixéru

  AHOJ HOLKY,  přeji krásnou středu, a úvodem vás vítám u mé dnešní recenze. Představím vám mého nového pomocníka, kterým  je  BE...