sobota 7. ledna 2017

O svátcích mimo Prahu :-)


AHOJ, AHOJ,

 Moc Vás vítám u dnešního článku, který je takovým malým pokračováním ze série "a tak si žiju", nyní je to z návštěv během vánočních svátků, které jsme s mým mužem absolvovali.


27.prosince jsme jeli ke tchýni, kde na nás čekalo bohaté  občerstvení, ostatně jako vždy, a dali jsme si skutečně do nosu.


Na stole nechyběly chlebíčky, cukroví a ani její vyhlášená česneková pomazánka, která mi ovšem nechutná, ona to ví a i můj muž. Jsem prostě zvyklá na tu od mojí mámy, ale jinak nic proti tchýnině kuchyni. :)


Stůl byl připraven a my mohli zasednout k obědu.


Bylo pečené kuřátko s bramborovou kaší a výpekem, pro mě jen kaše a výpek a chlebíčky, ale i tak mi to stačilo a moc jsem si pochutnala.


Jinak kdyby Vás to zajímalo, tchýně bydlí nedaleko Prahy a to ve Vraném na Vltavou.


V kamnech praskalo a byla to naprostá idyla, dokonce jsme společně přikládaly, a to úspěšně:), i přes to že tchán nebyl doma a nemohl se tak o kamna starat. Nejsme přeci žádná béčka. :)


Praskající zvuk kamen  a ohně je zvláště o vánocích ideální a velice podpoří krásnou rodinnou atmosféru.


Venku je úžasně nazdobený a osvícený stromeček.


I celý dům byl pěkně osvětlený a vyzdobený.


Společnost nám dělaly dvě kočičky a jeden kocour. Nejvíce však ta černá číča, která je ze všech tří nejmazlivější.


Můj muž naprosto miluje zvířata, a ty domácí obzvláště pak.


Vánoční dekorace byla všudypřítomná a velice krásně dokreslovala atmosféru.


No a poslední foto s maminkou a jelo se dom.

Mezi tím si můj muž odskočil přes řeku do Strnad k otci, kde dostal také nějaké ty dárečky a jídlo.


Druhý den na to jsme jeli k našim do Unhoště, což je kousek od Prahy v Kladenském okrese, na oběd a hlavně popřát mojí mamince k narozeninám.


Dostala krásné růže a my si moc pochutnali na domácím a silném vývaru.


K obědu bylo hovězí na česneku se špenátem a domácím bramborovým knedlíkem. Toto jídlo jsem si objednala a snědla jsem úctyhodných 8 knedlíků.:)

Jasně moje porce bez masa byla to naprostá ňamina, opravdu luxusní ,snoubení chutí  a navíc vše domácí.


Po obědě jsme si povídali, smáli se a poté jsme s mámou namazaly jednohubky. Mamka udělala česnekovou - tu její nepřekonatelnou z domácího česneku - poté salámovou a také vajíčkovou pomazánku. Všechny tři byly naprosto ňamozní a naprosto jsem se jich přecpala.


No a krásné domácí maminčino cukroví nemohlo na stole chybět. Jen řekněte, není krásné.


No a tak my tradičně trávíme sváteční období, pěkně v kruhu rodinném, což nám velice vyhovuje.


A jak jste trávili svátky Vy?


Přeji Vám krásný a pohodový den.

papa Vaše E.


Žádné komentáře:

Okomentovat

Tímto Ti moc děkuji za návštěvu a čtení tohoto blogu! ♥ Můj blog můžeš sledovat i na další sociálních sítích, jako je  FBInstagram , kde jsem také aktivní. V případě jakéhokoli dotazu mě neváhej kontaktovat na e-mailu: eriuchytilova@gmail.com . Ještě jednou Ti děkuji a přeji krásný a pohodový den!

#Shopping2024 XIII.

  AHOJ HOLKY,  hezký začátek, nového pracovního týdne přeji, zároveň a moc tě vítám u nákupů.  Začnu tedy narozeninovým dárkem pro DM., kter...