čtvrtek 12. ledna 2017

Moje sbírka paletek očních stínů II. část


AHOJ, AHOJ,

  Velice Vás zdravím a moc Vás vítá u dalšího pokračování v představování mých paletek očních stínů, tedy u jeho upgradu.


Nyní jsou to paletky značky Sleek, které jsem si převážně pořídila na Interbeauty.

Tuto první paletku jsem si vlastně objednala u PLV a je to typická paletka Oh so Special.


Paletka má krásné matné balení, nebo respektive obal, na kterým je každý dotyk vidět, ale nic to nemění na jejich krásných baleních.


Tato paletka je krásně poskládaná, obsahuje jak matné tak i stíny se schimmerem.


Pigmentace je velice zdařilá, stíny jsou krásně máslovité a dobře na víčku drží, prostě typické pro značku Sleek.


Tuto paletku jsem si pořídila na Interbeauty a maličko jsem se přehmátla, ale nakonec jsem byla velice ráda, že jsem si vybrala tuto paletku.



Jedná se o paletku Celestial.


Paletka je plná barev, které se krásně doplňují a dobře se dají barvy kombinovat.


Moc jsem si oblíbila její třpytivé odstíny a také ty pastelové.


Opět skvělá a máslovitá konzistence a super pigmentace.
Jinak paletka očních stínů, kde naleznete 12 stínů vyjde do 400Kč.


Jedinou paletkou od české kosmetické značky E-style je tato z druhé ruky, mám ji od mé pravidelné čtenářky Janičky z Brna, tímto jí moc za paletku a děkuji a moc jí také zdravím.

Mám verzi asi tu nejklasičtější a v odstínu 01 Natural.



Paletka má 5 nude stínů, které jsou sice docela dost prášivé, ale také jsou  opravdu veliké.


Pigmentace je taková střední u světlejších odstínů to není nic moc, ale tmavší stíny jsou skvěle pigmentované a na víčku drží velice dobře.


Poslední paletku Sleek v mém podání třetí jsem získala od super bloggerky Aji a je velice krásná.


Paletka nese jméno See you at midnight.


Paletka leč je maličká, tak obsahuje čtyři krásné oční stíny a dvě tvářenky, které jsou obě velice povedené.


Nejraději mám tu studenou tvářenku a poté pak ten zlatý oční stín a pak ten fialový. Moc ráda tuto paletku používám pro výraznější třeba plesové líčení.


No a jsme u konce, toto je moje sbírka paletek převážně od značky Sleek, čili e-shopových značek.

A jaké paletky máte ve své sbírce Vy??

Budu ráda když mi nějaké doporučíte.



Přeji Vám krásný a pohodový den.

papa Vaše E.


Žádné komentáře:

Okomentovat

Tímto Ti moc děkuji za návštěvu a čtení tohoto blogu! ♥ Můj blog můžeš sledovat i na další sociálních sítích, jako je  FBInstagram , kde jsem také aktivní. V případě jakéhokoli dotazu mě neváhej kontaktovat na e-mailu: eriuchytilova@gmail.com . Ještě jednou Ti děkuji a přeji krásný a pohodový den!

#Shopping2024 XIII.

  AHOJ HOLKY,  hezký začátek, nového pracovního týdne přeji, zároveň a moc tě vítám u nákupů.  Začnu tedy narozeninovým dárkem pro DM., kter...