středa 25. ledna 2017

Menší nákupy a zbytek dárků :-))


AHOJ, AHOJ,

 Po delší době Vás vítám u nákupního a novinkového článku.
Jak jste si mohli přečíst, tak nyní téměř kosmetiku nenakupuji, ale když jsem byla v DMku pro potřeby do domácnosti a pro kapsičky pro naší Izinku, tak jsem si tam pár maličkostí ukořistila a ještě jsou tady další věci, které jsem dostala a neukázala jsem Vám je.


Po svátcích jsem si objednala něco málo z Avonu a to tento levandulový hydratační krém na chodidla, který mám velice ráda, obecně mi řada Foot Works velice vyhovuje.




Také jsem neodolala akci a vzala si tento kakaový balzámek na rty, který neskutečně voní, ostatně jako celá tato kakaová řada.


Opět v akci jsem si vzala toto duo pečujících pleťových krémů Nutraeffets, tuto řadu určenou pro pleť 30+ jsem ještě neměla a jsem na ní skutečně zvědavá, sada obsahuje denní a noční krém.


Když jsem se na skok zastavila v DMku, tak jsem ukořistila tuto novinku a je to tedy sprchový gel s vůní čokolády.


Jednak má velice pěkné a roztomilé balení, ale také moc příjemně sladce voní, už se na něj moc těším.


No a nebyla bych to já, abych neokoukla novinky a s sebou domů jsem si odnesla i tento novinkový sprchový gel Balea Glamorous Nights.


Jedná se tedy o sprchový gel s vůní rybízu a malin, já obecně maliny miluji, tak se na sprcháč moc těším.


Zaznamenala jsem, že Garnier uvedla na trh své textilní - plátýnkové masky na obličej, vzala jsem si tuto růžovou.

Jedná se tedy o super hydratační pleťovou masku s obsahem heřmánku, kyseliny hyaluronové a glycerinu, inu všichni si je chválí, uvidíme jaká bude.



Jelikož mi dochází moje tužka na obočí od značky Essence pro blonďaté typy, tak jsem si vzala tuto od značky She, která je barvou velice podobná.


Mám opravdu světloučkaté obočí, takže si myslím, že mi barva bude vyhovovat.


Také jsem si odnesla tento domácí zapalovač na svíčky, jelikož ten můj se mi rozbil, tak jsem potřebovala něčím zapálit svíčku, na kterou klasickým zapalovačem prostě nedosáhnu.


Od manžela jsem dostala opožděný vánoční dárek a to tyto dvě kosmetické taštičky s motivy evropských metropolí.


Taštičky se mi velice líbí a jsem z nich nadšená, prostě na dárek zapomněl a nepřibalil mi ho pod stromeček.

Jedna taštička je do kabelky na drobnosti a druhá bude jako cestovní na kosmetiku. Už se těším, až je využiju.


No a pak jsem ještě od rodičů dostala pantoflíčky značky Crocs, které jsem si tam zapomněla a Vám jsem je úplně zapomněla ukázat.


Jsou velice pohodlné a doma se mi výborně nosí.


Jsou to již moje druhé pantoflíčky této značky.

No a co jste si za poslední dobu pořídili či dostali Vy??



Přeji Vám krásný a pohodový den.

papa Vaše E.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Tímto Ti moc děkuji za návštěvu a čtení tohoto blogu! ♥ Můj blog můžeš sledovat i na další sociálních sítích, jako je  FBInstagram , kde jsem také aktivní. V případě jakéhokoli dotazu mě neváhej kontaktovat na e-mailu: eriuchytilova@gmail.com . Ještě jednou Ti děkuji a přeji krásný a pohodový den!

#Shopping2024 X.

AHOJ HOLKY,  krásné jarní odpoledne přeji, a moc vás vítám u nákupů.  Toto je prosím pěkně má první objednávka na Hebe. To, že tato značk...