středa 14. prosince 2016

Super produkty na vlasy


AHOJ, AHOJ,

 Moc Vás vítám u dnešního článku, kterým bude recenze a to na moji aktuální pečující vlasovou kosmetiku. Nyní je to kombinace produktu z drogérie a produktu z profesionální řady z péče o vlasy.


Tento Balea šampon s vůní malin a vanilky skutečně nádherně voní, asi nejhezčí vůně šamponu z Drogérie.

Jen jediná škoda je, že se jedná o limitovanou edici, tak nevím, jestli se dá ještě sehnat, ale pokud ho uvidíte, tak po něm sáhnete, je skutečně dobrý, poměr cena kvalita fakt super.


Jedná se tedy o šampon na vlasy s vůní malin a vanilky v objemu 300ml, což je klasické baleácké balení.

Krásně, ale opravdu krásně voní, dobře  myje, dobře pění a vlasy po něm zůstanou pěkné a řekla bych i trochu lesklejší.


Jako druhý krok nyní používám masku na vlasy od Loreal professionnel. K této masce jsem měla i šampon, ale již padl, ten již nemám, ale byl také skvělý, maska mi prostě vydržela delší dobu.


Jedná se o masku na vlasy Pro Fiber - maska je určená pro zlepšení kvality vlasů a tato červená je v 1. stupni.
Maska se nanáší do mokrých vlasů a nechá se 5 i více minut působit a poté se řádně vymyje.


Maska Vám zajistí obnovu povrchu vlasů od kořínků až po konečky.
Maska dodá Vaším vlasům sílu, lesk a také jemnost.


Maska o objemu 200ml vyjde na necelých 400Kč, ano není to málo, ale jedná se o profesionální řadu vlasové kosmetiky.


Po masce jsem měla krásně lesklé a vyživené vlasy a rozhodně si řadu LP Pro Fiber znovu od své kadeřnice koupím.

Jediné, na co je dobré si dát pozor je to, že se musí maska pořádně z vlasů vymýt, ze začátku jsem na to nebrala zřetel a maska mi zůstávala na vlasech a vlasy byly zatížené a takové "ulepené", ale zjistila jsem, že to byla moje špatná manipulace.


Takže vřele Vám doporučuji úžasně vonící šampon z drogérie a pokud se chcete o své vlasy starat trochu více a neváháte více investovat, tak rozhodně koukněte po Loreal Professionnal  řadě Pro Fiber.

Produkty mi moc vyhovují a téměř jsem na dně.



No a jaké produkty nyní používáte Vy nyní??

přeji Vám krásný a pohodový den.

papa E.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Tímto Ti moc děkuji za návštěvu a čtení tohoto blogu! ♥ Můj blog můžeš sledovat i na další sociálních sítích, jako je  FBInstagram , kde jsem také aktivní. V případě jakéhokoli dotazu mě neváhej kontaktovat na e-mailu: eriuchytilova@gmail.com . Ještě jednou Ti děkuji a přeji krásný a pohodový den!

#Recenze- Huda beauty mascara

AHOJ HOLKY,  moc vás vítám u dnešní recenze. Tuto řasenku od HUDA BEUTY LEGIT LASHES   mám doma od loňska. Je to miniaturka, ale ...