sobota 31. prosince 2016

Prosincový silvestrovský zelený boxík



AHOJ, AHOJ,

 Přeji Vám krásný Silvestrovský den. Včera mi přišel poslední brandnooz box tohoto roku a dnes Vám ho přináším. Musím nyní pochválit poštu, nyní bylo doručování na jedničku.



Korunní neperlivá voda, která se hodí k vínu. Zajímavý nápad, klasická neperlivá voda, kterou jsem odpoledne vypila.


Jupí horká švestka se skořicí, dobrý nápad. Tento nápoj jistě využiji hlavně pak tu horkou variantu, budu si ho vařit místo čaje.


Klasické slané krekry Tuc, které se hodí třeba pak právě na dnešní večer.


Patifu je velice dobrá a lahodná pomazánka z tofu, ráda si jí kupuji v Dmku.


Čokoláda se hodí a je to první čokoláda, kdy obal namalovaly samy děti ze ZŠ ve Dvoře Králové.


Horký nápoj s echinaceou, která je blahodárná pro podporu imunity, moc se těším až si nápoj udělám.


Ricola bylinné bonbonky se krásně hodí do tohoto chladného počasí.


Dvě malé lahvičky se sektem se také hodí, jedna varianta je dokonce nealkoholická.

A to je celý obsah prosincového zeleného boxíku.

Obecně jsem se obsahem byla spokojená a Brandnooz moc děkuji.



Moji milí a jak budete trávit dnešní den a večer Vy? Vyrážíte někam??

Přeji Vám krásné prožití posledního dne v roce a do nového roku 2017 Vám přeji hlavně hodně zdravíčka, štěstíčka a pohodičky.


Těším se na Vás zase zítra.

papa Vaše E.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Tímto Ti moc děkuji za návštěvu a čtení tohoto blogu! ♥ Můj blog můžeš sledovat i na další sociálních sítích, jako je  FBInstagram , kde jsem také aktivní. V případě jakéhokoli dotazu mě neváhej kontaktovat na e-mailu: eriuchytilova@gmail.com . Ještě jednou Ti děkuji a přeji krásný a pohodový den!

#Recenze - Ziaja toner 👍 // Isana odličovač 👍👎

AHOJ HOLKY,  krásný PÁTEK přeji, a vítám Tě u dnešní rovnou dvojité recenze. Oba produkty jsou z Rossmanna, pořízeno na Rohlíku.  Začnu t...