pátek 2. prosince 2016

Ochutnáváme v adventním čase


AHOJ, AHOJ,

 Moc Vás vítám u dnešního článku, jedná se opět o klasický zelený boxík - nyní za měsíc listopad aneb "ochutnáváme v adventním čase", no tento boxík mi udělal velikou radost, sice to není pro mě to pravé ořechové, jak se tak říká, ale za to větší radost z něj mám, protože ho celý rozdám. :-)) Lidem okolo mě snad produkty udělají radost.


Boxík je rize adventní a ideální na peční, jelikož já nepeču - není pro koho a u nás doma by to ani nikdo nejedl, tak je to naprosto zbytečné.


Hladká mouka ze pšenice určená na cukrářské potřeby se jistě bude hodit paní Božence, která moc ráda peče. Navíc nyní na Vánoce ji snad využije extra.


Mouka na tmavé pečivo snad přijde vhod každému, kdo si peče vlastní pečivo a kamarádka ji jistě upotřebí.


Hera máslová je ideální do vánočního cukroví nebo do nějakých koláčů, opět podaruji.


Opět další ingredience na pečení, cukr s mandlovou příchutí je novinkou, vanilkový cukr je klasika a sypké droždí využije snad každý, i já :-))


Hořká čokoláda na vaření je také potřebná k pečení, třeba na polevy je výborná.


Citronová poleva je také novinkou a jistě bude skvělá.



Sedlácké tyčinky se sádlem chutnají moc dobře, ostatně si tyto tyčinky kupujeme domů a moc nám šmakují.


Krekry Pizza stars jsou dobré, ideální zob k televizi nebo k vínu.


Tato pomazánka z makrely mě zaujala, byla chuťově lepší než ta minulá z tuňáka, byla výraznější a chuťově lahodnější, rozhodně si jí pořídím znovu.


Ledová káva French Vanillla - příliš těmto nápojům neholduji, ale není to nic špatného, ale sama od sebe bych si produkt nepořídila.


Tento produkt mi udělal asi největší radost, ten využiji sama a nikomu ho nedám, ne dělám si legraci, vezmu ho do práce, kde se o něj kolektivně podělíme, abychom nebili nachlazení, ideální do tohoto počasí.


No a Chupa Chups přichází s novinkou, kdy se z jedlé a sladké žvýkací vaty stane žvýkačka. :-)) Nic pro mě.


No a to byl listopadový zelený boxík, co na něj říkáte? Já jsem prostě nadšená. Udělám radost mým známým a i sobě, prostě značka ideál.



Přeji Vám krásný a pohodový páteční den.

Já mám dnes dovolenou a jdeme s mámou "rajzovat" Prahou.

papa Vaše E.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Tímto Ti moc děkuji za návštěvu a čtení tohoto blogu! ♥ Můj blog můžeš sledovat i na další sociálních sítích, jako je  FBInstagram , kde jsem také aktivní. V případě jakéhokoli dotazu mě neváhej kontaktovat na e-mailu: eriuchytilova@gmail.com . Ještě jednou Ti děkuji a přeji krásný a pohodový den!

#Recenze- Huda beauty mascara

AHOJ HOLKY,  moc vás vítám u dnešní recenze. Tuto řasenku od HUDA BEUTY LEGIT LASHES   mám doma od loňska. Je to miniaturka, ale ...