pondělí 12. prosince 2016

Moje zásoba pečující kosmetiky :-))


AHOJ, AHOJ,

Moc Vás vítám u dnešního up-datovného článku s mojí zásobou pečující kosmetiky. Tento článek jste si oblíbili a proto přináším další část. Inu mám v zásobě 55ks pečující kosmetiky a to nepočítám další nové nákupy, které jsem v tomto týdnu učinila.
Využívám víkendu a fotím na denním světle, tak snad se Vám bude článeček líbit, inu jdeme na to. :-)


Začínáme u vlasové kosmetiky, mám tady duo s měsíčkem lékařských od značky Yves Rocher, poté sprchový gel s lotusem od značky Balea o kterém jsem se domnívala, že je to šampon - omlouvám se.


Trojka pro barvené vlasy od značky Avon, kamarádka si ji kupuje pravidelně  a moc si ji chválí.


Šampon z limitované edice a stálý kondicioner s perlou od značky Balea.


Dva laky na vlasy, oba v nejvyšší možné tuživosti či fixaci, jeden  z Lidlu a druhý z DMka.


Na zimní období musím být vybavená, proto mám v zásobě dvě pěny do koupele. Jedna Balea a druhá mandlová od Avonu.


Stále na mě čeká balistika Lush beruška. :-))


Přesouváme se na sprchové gely, těch obecně není nikdy dost, a tak první olejový Balea, vanilkový The Body Shop a opět svěží Balea.


Další sprcháč je limitovaná edice Balea a pak velice příjemný mangový Yves Rocher.


No a sprcháči rozhodně nekončíme máme tady arabeskový pomeranč s čokoládou od Dermacolu a pot Baleu.


Bez deodorantů by to nešlo, proto mám v zásobě hnedle dva.


Byla jsem překvapená, kolik produktů na holení doma mám, hnedle tři, klasický od balea, poté isana to bude pro mě premiéra, jakož to i avon, inu uvidíme, jaké produkty budou.


Čistících gelů na obličej mám také přehršle, Garnier je osvědčená kvalita a klasika, od Avonu mám také čistící gely moc ráda.


Od Cíenu a od Isany jsem již čističe měla byly moc prima, věřím tomu že ani tyto nezklamou.


No a jsme u pleťových masek, klasická čistící a poté slupovací s okurkou.


No a další čističe - ubrousky, které mě mile překvapily a poté micelární voda Bale oboje.


Pleťový peeling s okurkou a minerální sprej, který lze využít v jaké koliv situaci.


No a vracíme se od čištění k hydrataci, mám tady i dva pleťové krémy, jeden hydratační a proti vráskám od značky Nivea a druhý s okurkou od značky Avon.


No a jupí jou jsme u mazadel, tady jsou krémy od Avonu a netypická novinka od Balea, na kterou se velice těším.


Ano je zapotřebí hydratovat ruce, tak proto tady mám hned tři zástupce, jeden Avon kakaový, který nádherně voní a skvěle hydratuje, poté glycerýnový a velice hydratační krém a poté klasickou Indulovnu, která mi pomáhá v boji s atopickým exémem.


U mazadel rozhodně nekončíme, mám tady další limitku Balea a také tělový krém Cien .


Tělové mléko proti celulitidě od Avonu je prima a kupuji si ho stále dokola, navíc ten kakaový tělový peeling je naprosto úžasný.  


V chladnějším období moc ráda používám tělová másla a toto je jedním z top.


Navít to balení je opravdu luxusní.


No a dostáváme se k takovým zbytnostem, jako je ingimní gel a odlakovač na nehty.


Nebo třeba veliká sbírka balzámků na rty.

Mimochodem ty od Yves Rocher  jsou naprosto bombastické, fakt vřele doporučuji.


Ano sečteno a podtrženo jsem blázen, takže prosím podívejte se na malou statistiku:
  • kategorie vlasy - 9 produktů
  • kategorie sprcháče - 10 produtků
  • kategorie péče o tělo - 10 produktů
  • kategorie masky - 2 produkty
  • kategorie čističe pleti - 8 produktů
  • kategorie krémy - 2 produkty
  • kategorie holení - 3 produkty
  • kategorie deodorant - 2 produkty
  • kategorie balzámky na rty - 5 produktů
--------------------------------------------------------------------------

Inu sečteno a podtrženo je toho hodně, celkem 55 ks produktů, njn. Prostě jsem bloggerka a musím mít nějakou tu zásobu.


Moji milí, vy mi případně dějte vědět, jak se Vám článek líbil a jako kosmetiku nejraději shromažďujete Vy.


Předem děkuji a přeji Vám příjemný a pohodový den.

papa Vaše E.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Tímto Ti moc děkuji za návštěvu a čtení tohoto blogu! ♥ Můj blog můžeš sledovat i na další sociálních sítích, jako je  FBInstagram , kde jsem také aktivní. V případě jakéhokoli dotazu mě neváhej kontaktovat na e-mailu: eriuchytilova@gmail.com . Ještě jednou Ti děkuji a přeji krásný a pohodový den!

#Recenze- Huda beauty mascara

AHOJ HOLKY,  moc vás vítám u dnešní recenze. Tuto řasenku od HUDA BEUTY LEGIT LASHES   mám doma od loňska. Je to miniaturka, ale ...