úterý 6. prosince 2016

Moje sbírka výrazných rtěnek :-))


AHOJ, AHOJ,

Moc Vás vítám u dnešního článku. Vím, že si stále více píšete o články s dekorativní kosmetikou, né že bych jí snad měla málo, ale prostě mě víc bere ta pečující, tak dnes je tady nový článek s mými oblíbenými výraznými rtěnkami, které používám napříč celého roku.
Inu jdeme na to.


Začneme touto kráskou, kterou mám díky Janičce, se kterou si občas vyměním nějakou tu kosmetiku.
Měla jsem celou sadu rtěnek od 1-4, ale dvě jsem dala do soutěže, jednu darovala kamarádce a tato mi zůstala a moc jsem si jí oblíbila.


Jedná se tedy o sadu Marilin M. a mám jí v čísle 4, čili ta nejtmavší, celé léto jsem jí používala musím říci, že jsem na ní sklidila velikou chválu.


Je krásně pigmentovaná, dobře drží, krásně hydratuje, je dobře krémová, jen se dost obtiskává, ale jinak je to můj miláček.


Další výraznější rtěnkou je taková obyčejnější z řady Avon Colortrend, která je zprvu krásná, ale není tak kvalitní.


Je to pochopitelní, tuto rtěnku seženete za 59Kč, kdež tu předešlou za 250Kč.

Rtěnku mám v odstínu Routy Girl.

Obal není skutečně nic moc, takový obyčejný a laciný, ale vše není o obalu.


Barvička je to krásná, ale hůře pigmentovaná, přijde mi, že i při vrstvení to s ní jde hůř a výdrž to není vůbec žádná.


Rtěnka je krémová, dobře hydratační, ale vůbec nevydrží na rtech.


Tuto Rimmel rtěnku jsem si pořizovala na konci léta a říkala jsem si, že bude ideální na podzim či zimu.


Rtěnku mám v krásném odstínu 120 Cutting Edof.


Rtěnka má krásnou fialkovou barvičku, je maličko studená a krásně pigmentovaná a úžasně krémová.


Se rtěnkou se mi krásně kreslí, dobře hydratuje, dobře drží, ale opět se maličko obtiskává.


A opět jsme u Avonu, tato rtěnka opět nemá nic moc obal ani výdrž, ale ta barvička za to stojí.


Rtěnka je v odstínu Intimate a je velice krémová a pastelová.


Jedná se o takovou růžovo-fialovou barvičku, která je velice povedená, jen na to, že dlouho nevydrží a maličko má tendenci flekatět na rtech.


Jinak za ty peníze to není vůbec špatný kousek.


No a jsme u parfumérkové rtěnky, kterou jsem dostala od kamarádky.


Jedná se o matnou rtěnku ve vínové barvičce, která je nádherně pigmentovaná, dobře drží, neobtiskává se, ale maličko vysušuje a má tendenci se občas drolit, ale jinak jí nyní používám téměř denně.


Barvička je naprosto úchvatná a moc jsem si jí oblíbila.


No a posledním kouskem z mých výrazných rtěnek je opět Avon rtěnka a je to z řady matných rtěnek, které jsou obecně dobře hodnoceny.


Balení moc pěkné matné, skoro tak pěkné, jako u Sephora rtěnky, mám ji v odstínu Berry Blast .


Rtěnka je krásně krémová, velice příjemná, nevysušuje, krásně hydratuje, zasychá do matného finiše, jen se maličko obtiskává a výdrž není tak dlouhou, ale jinak veliká spokojenost.




No a jsme u definitivního finiše a tím je moje nová rudá rtěnka Trend it up.


Balení pěkné a konzistence také, rtěnka je krásně krémová až máslovitá, ale čekala bych lepší pigmentaci.


Mám ji v odstínu 460 s matným finišem.


Na rtech dobře drží, dobře slouží, ale jen mi trochu maličko zklamala ta pigmentace, čekala bych lepší.

Produkt je příjemně krémový a hydratační, matný finiš - no dejme tomu.


Tak to jsou moje výraznější rtěnky, které doma mám a používám.
Prosím vemte v potaz, že jsou to levné rtěnky, od kterých nemůžete čekat "zázraky".


A co Vy, také máte rádi výrazné rtěnky.

Budu moc ráda za Vaše tipy.

Přeji Vám krásný a pohodový den.

papa Vaše E.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Tímto Ti moc děkuji za návštěvu a čtení tohoto blogu! ♥ Můj blog můžeš sledovat i na další sociálních sítích, jako je  FBInstagram , kde jsem také aktivní. V případě jakéhokoli dotazu mě neváhej kontaktovat na e-mailu: eriuchytilova@gmail.com . Ještě jednou Ti děkuji a přeji krásný a pohodový den!

#OBLÍBENCI za březen - march 2024

  AHOJ HOLKY, přeji krásný pátek a moc tě vítám u mých oblíbenců za březen, což je nejen první jarní měsíc, ale taky můj narozen...